This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[V] Harder zadel voor Runner SP Pro

Status
Not open for further replies.

Meth0D-MaN

Member
Hey, ik heb nu een nieuwe sp pro, alleen dat zadel vin ik niet zo fijn, wel lekker zacht enzo, alleen je zakt heel erg naar voren (in de houding waarin ik wil zitten). Is dit ook zo bij het oude model zadel? Is dat zadel wat harder zodat je dr niet zo in 'wegzakt'?

En zo ja, wie heeft er dan nog zo'n zadel en wil deze voor een zacht prijsje kwijt?

Ik heb redelijk lange benen, dus ik zit iets meer naar achteren, maar dan kom ik dus precies uit op dat schuine stuk..

Last edited:
Kan ook ruilen tegen een achterband (130/70-12), moet alleen even gerepareerd worden (kost 5 euro ofzo, parapluutje dr in laten zetten, die was dr bij mij namelijk uitgevallen, waardoor ik dacht dat ie net meer gerepareerd kon worden. Kan dus wel.), verder helemaal in orde met voldoende profiel.

En als ie harder is kan natuurlijk ook ruilen tegen mijn huidige zadel .

Heeej ik zou opzich wel interesse hebbe..
maarre zit met 3 kleine probleempjes dan?:
1. Ik heb een andere zadelhoes.. niet zon probleem opzich heb de oude ook nog steeds..

2. Jij heb ook een probleem want het zadel is korter dan de jouwe..

3. ik zit met een langer zadel.. dan heb ik jou achterstuk nodig.. '' je weet wel wat ik bedoel toch?" anders heb ik ook niks aan het zadel..

denk er maar is overna.. wat je wil? laat me maar iets weten.. heb je ook msn ofzo? voeg me dan maar toe.. lorannn@hotmail.com

massolll loran

Status
Not open for further replies.