Boj Banned 21 January 2004 #1 Gezocht: Goedkope 50/70cc uitlaat, mag brak zijn (opknappertje dus eventueel) iemand nog wat liggen onder het stof dat goedkoop weg mag?? *Peugeot blok* thnx
Gezocht: Goedkope 50/70cc uitlaat, mag brak zijn (opknappertje dus eventueel) iemand nog wat liggen onder het stof dat goedkoop weg mag?? *Peugeot blok* thnx
White SF S4L 21 January 2004 #2 Als jullie nog langs die Johan gaan... K krijg ook nog een Bida S2 van m... Misschien wat voor jou dan??
Als jullie nog langs die Johan gaan... K krijg ook nog een Bida S2 van m... Misschien wat voor jou dan??
Boj Banned 21 January 2004 #3 zou wel wat zijn ja maar denk niet dat hij die uitlaat ook daadwerkelijk heeft... ben er ook bang voor dat ik mijn cilindertje niet meer terug zie iemand anders nog iets liggen?
zou wel wat zijn ja maar denk niet dat hij die uitlaat ook daadwerkelijk heeft... ben er ook bang voor dat ik mijn cilindertje niet meer terug zie iemand anders nog iets liggen?
S Smoking Aerox MHR Speed Membert 21 January 2004 #4 heb nog een Ixil Twinner liggen. Wil er rond de 75 euro voor hebben.
White SF S4L 21 January 2004 #5 Nee maar goed... als jullie er toch langs gaan en hij zou er nog liggen... Kunnen we wel een leuke deal maken... Dan kan ie wel voor een zacht prijsje weg... Komt wel goed dan.... Maar alleen als...... (ie m nog heeft liggen)
Nee maar goed... als jullie er toch langs gaan en hij zou er nog liggen... Kunnen we wel een leuke deal maken... Dan kan ie wel voor een zacht prijsje weg... Komt wel goed dan.... Maar alleen als...... (ie m nog heeft liggen)