blurg Well-Known Member 29 July 2003 #1 ZIP SP Malossi overrange, geen achterlijke bedragen graag, het moet de moeite waard zijn anders koop ik het gewoon nieuw. NRG velgen + banden + vork, moeten sowieso recht zijn. Ook zoek ik nog NTT/Typhoon velgen + banden. Jurgen
ZIP SP Malossi overrange, geen achterlijke bedragen graag, het moet de moeite waard zijn anders koop ik het gewoon nieuw. NRG velgen + banden + vork, moeten sowieso recht zijn. Ook zoek ik nog NTT/Typhoon velgen + banden. Jurgen
blurg Well-Known Member 29 July 2003 #2 Nou, NRG velgen hoeven dus niet meer, die zijn al binnen. Nog wel een NRG vork en Typhoon velgen eventueel. Jurgen
Nou, NRG velgen hoeven dus niet meer, die zijn al binnen. Nog wel een NRG vork en Typhoon velgen eventueel. Jurgen
Piojjo Banned 29 July 2003 #3 jeroen heeft nog een zeer goede overrange liggen... 5km gereden ofzo... voor 200 dacht ik
Jeroen Bang Bang 30 July 2003 #4 Ik heb ook nog een nieuwe metzeler me7teen typhoon band maat voor je liggen .. Maar ik heb je gemaild.
Ik heb ook nog een nieuwe metzeler me7teen typhoon band maat voor je liggen .. Maar ik heb je gemaild.
Mol Moraalridder 30 July 2003 #5 Ik heb een Malossi F32S voorvork voor je. Alleen tegen een goede prijs gaat hij weg. Bied maar via pm.
Ik heb een Malossi F32S voorvork voor je. Alleen tegen een goede prijs gaat hij weg. Bied maar via pm.
MHRntt TJ-tuning 30 July 2003 #6 Ik heb nog wel typhoon velgen met eventueel banden erbij voor je. Heb je een pm gestuurd.