[V]Gezocht rekening van o.a. Bidalot C20....!

ben bij 3 dealers geweest, 2 ervan wilden het niet doen vanwege dat ze kans hadden dat ze gepakt zouden worden voor valsheid in geschriften 8P :(
en de andere had een electronisch kassasysteem oid waarmee die alleen datum van vandaag kon aanslaan:(

Mjahh, heb hier nu een paar rekening (bidalot c16,doppler vlinder,21mm,doppler as). hopen dat ze het geloven en ik mn shit terugkrijg...... anders heeft matton oid dikke winst (gun ik ze ook niet:p)

iig iedereen bedankt :)
 
Laat ze liever je blok-nummer natrekken, en vergelijken met het deel van het framenummer wel nog zichtbaar is :|
 
Ja idd. DAt kan ook. Tenzij je er een ander blok onder heb gelegd. DAn hou het natuurlijk op. Maar Kan je idd niet gewoon met beetje verfafbijt doen ozo. Of heb je het echt weg geschuurt? EN op je verzekeringspapieren staat toch ook een framenummer? Kunnen ze dat toch vergelijken met een deel van het framenummer dat je nog ziet?
 
je bent echt een :L als je met zon setup rijdt en dan ook nog gaat stoppen je weet dat je frame nummer zouten is en opgevoerd is...
 
User-Name said:
je bent echt een :L als je met zon setup rijdt en dan ook nog gaat stoppen je weet dat je frame nummer zouten is en opgevoerd is...

En jezelf of/en een ander dood rijden? Het is sowieso niet slim om met zo`n setup op een plek te rijden waar politie komt.
 
User-Name said:
je bent echt een :L als je met zon setup rijdt en dan ook nog gaat stoppen je weet dat je frame nummer zouten is en opgevoerd is...

nee jij gaat zeker snel wegrijden met de kans dat je hard op je bek gaat en alsnog gepakt wordt door de politie?

edit: beetje laat, maarja boeiend
 
moet je ook leren rijden... of als je dat niet kan gewoon niet op scooters rijden...

en ja je moet risico's nemen... maar ga jij maar lekker je scooter inleveren...
 
stem ik mee in .. UN doe niet bij de hand a.u.b maakt niet uit hoe goed je rijdt vallen kan iedereen...
Jah was mss ok niet zo slim om je frame nr weg te spuiten :X
 
User-Name said:
moet je ook leren rijden... of als je dat niet kan gewoon niet op scooters rijden...

en ja je moet risico's nemen... maar ga jij maar lekker je scooter inleveren...
Ok Ok, jij bent hier de Rossi man en kunt het beste van iedereen rijden. Je kunt beter altijd voor de wouten stoppen, dat er iets gebeurd tijdens het wegrijden is veel erger en je hebt de kans dat je toch nog gepakt word en als je dan onderweg een kind hebt aangereden ben je echt gaar. Maar daar heeft deze kerel niks aan.

Wat je idd kunt doen is bonnetjes vragen van vrienden die spullen van verglijkbare waarde hebben. Anders miss toch iemand hier op het forum die je een scan van hun bonnetjes of facturen kunnen geven. Zeg je gewoon tegen die agenten dat het bij die zaak is gekocht en dat je het op een meeting van hun hebt overgenomen (omdat het bijvoorbeeld in die zaak goedkoper is) en als het een factuur met naam is zeg je dat het een vriend is die samen met jou wat spullen heeft besteld. Zo moeilijk is dat niet en geloven moeten ze je wel.

EDIT: Ga idd ff langs met verfafbijt flikker je dat erover dan is je framenummer wel weer duidelijk.
 
User-Name said:
moet je ook leren rijden... of als je dat niet kan gewoon niet op scooters rijden...

en ja je moet risico's nemen... maar ga jij maar lekker je scooter inleveren...
Reageer vanaf nu niet meer zo. Als je wat te melden hebt, doe dat dan met een normale toon.
 
Ben net terug van het politiebureau. ze hadden verflaag enzo weggeschuurd, maar nummer was niet meer te lezen (heeft ook best wat roest op gezeten vroeger). Ik zei ook van het bloknummer (wat er dus wel gewoon in staat), maar hij zei: "Onder een oneerlijk frame kun je ook een ander motorblok schroeven, daar kijken wij niet naar" :(
Mjahh, ze weten dus niet of ie eerlijk is of niet (geen nummer om te controleren), dus hij is nu officieel in beslag genomen. Ik mocht mijn onderdelen ook niet terughebben. Heb nog voorgesteld om het frame (met evt. std onderdelen terug te geven), maar wilden ze niet :p
Ik heb iig geen officieel afstand gedaan van het ding en gaat nu via officier van justitie, maar 99% zeker dat ik dus niks meer terug zie ervan.......
Ik heb trouwens allerlei rekeningen gegeven en die bekijkt de officier nu...:)

Ook zeiden ze dat ie dus voor 99% zeker 'vernietigd' wordt, maar ze moeten niet zo lullen, want gaat gewoon naar domeinen en gaat dan naar (bijv.) Matton, die hem opkoopt voor (bijv.) 100 euro, en dus dikke winst maakt met mijn setup.... daar kan ik niet tegen:( Ik bedoel, wat maakt het nou uit ofdat Matton hem stript en het frame teruggeeft voor vernietiging of dat ik dat doe?
Mjahh zo is Nederland.....:(

maar ja, er zijn ergere dingen in de wereld :rolleyes: :D
 
Aerox491 said:
Ben net terug van het politiebureau. ze hadden verflaag enzo weggeschuurd, maar nummer was niet meer te lezen (heeft ook best wat roest op gezeten vroeger). Ik zei ook van het bloknummer (wat er dus wel gewoon in staat), maar hij zei: "Onder een oneerlijk frame kun je ook een ander motorblok schroeven, daar kijken wij niet naar" :(
Mjahh, ze weten dus niet of ie eerlijk is of niet (geen nummer om te controleren), dus hij is nu officieel in beslag genomen. Ik mocht mijn onderdelen ook niet terughebben. Heb nog voorgesteld om het frame (met evt. std onderdelen terug te geven), maar wilden ze niet :p
Ik heb iig geen officieel afstand gedaan van het ding en gaat nu via officier van justitie, maar 99% zeker dat ik dus niks meer terug zie ervan.......
Ik heb trouwens allerlei rekeningen gegeven en die bekijkt de officier nu...:)

Ook zeiden ze dat ie dus voor 99% zeker 'vernietigd' wordt, maar ze moeten niet zo lullen, want gaat gewoon naar domeinen en gaat dan naar (bijv.) Matton, die hem opkoopt voor (bijv.) 100 euro, en dus dikke winst maakt met mijn setup.... daar kan ik niet tegen:( Ik bedoel, wat maakt het nou uit ofdat Matton hem stript en het frame teruggeeft voor vernietiging of dat ik dat doe?
Mjahh zo is Nederland.....:(

maar ja, er zijn ergere dingen in de wereld :rolleyes: :D

had je erg veel geld in het ding gestoken?
dan is het idd erg klote.. tis sowieso klote :p

maarja..
hoop toch dat je em nog terug krijgt ;)

mzzl
 
jesus man, dat je er nog zo nuchter onder blijft.. Kzou gek worden :p iig heel veel sterkte met het terugkrijgen van de scooter.. Want nederlandse rechtsysteem is ronduit klote en zo krom als ik weet niet wat.. Het zou rechtvaardig zijn als ze hem teruggaven iig..
 
Aerox491 said:
+/- 1000-1200 eurie..... + 300 euro aankoop schade rox (waarvan ik nu de std delen nog heb...:p)


mja dat is dus gewoon echt klote
maarja hoop dat jem nog terug krijgt, ook al is de kans klein :p

naja mazzel
 
User-Name said:
moet je ook leren rijden... of als je dat niet kan gewoon niet op scooters rijden...

en ja je moet risico's nemen... maar ga jij maar lekker je scooter inleveren...


kansloos figuur

ik wil jou nog wel horen piepen als ze je scooter innemen (als hij niet standaart is :) )
 
ik wou net zeggen, wat blijf jij er rustig onder zeg!
dat ze dat zomaar kunnen doen zeg, snap ik eigenlijk niet.. kan je de vorige eigenaar niet laten getuigen ofzo dat je die scooter van hem hebt gekocht, uitleggen waarvoor je hem gebruikt, laat ff vet filmpje ofzo zien van een dikke (legale) meeting als je voor moet komen ofzo en misschien dat ze er wel gevoelig voor zijn..
want het IS gewoon jouw eigendom en dan vernietigen ze hem omdat er geen frame nummer in staat terwijl je hem eerlijk gekocht hebt.. dat is wel jammer
 
User-Name said:
je bent echt een :L als je met zon setup rijdt en dan ook nog gaat stoppen je weet dat je frame nummer zouten is en opgevoerd is...


hij was zijn scoot aan het afsrellen ding ging niet harder dan 30
 
Back
Top