[V]Gezocht rekening van o.a. Bidalot C20....!

Mjahh, de echte eigenaar kan zo-ie-zo dan niet meer achterhaald worden. De aankoopspapieren zijn vervalst en klopt dus niks van.....
Verder twijfel ik nog of ik wel moet gaan, ik geef dan in principe toe dat ie gestolen is....
 
Aerox491 said:
Mjahh, de echte eigenaar kan zo-ie-zo dan niet meer achterhaald worden. De aankoopspapieren zijn vervalst en klopt dus niks van.....
Verder twijfel ik nog of ik wel moet gaan, ik geef dan in principe toe dat ie gestolen is....

dan moet je dus wel met harde bewijzen komen tegen die andere gast want als hij het ontkent en je kunt niks bewijzen dan komt er zometeen ook nog diefstal bij...
 
Tsja, hij heeft van alles staan, runner, sr, aerox, een hoop fietsen. Met een huiszoeking weten ze al genoeg imo...
 
Huiszoeking heb je niet om dit soort "kleine" dingen.
Dan moet er wel meer achter zitten (criminele circuit).

Echter, wanneer je nu de kans waagt om met je hele stapel (uiteraard netjes geprint op SCHOON a4 papier in een persmapje) gebonden als een Dossier naar de politie te gaan, dan heb je kleine kans (ligt aan je houding/gedrag tijdens de in beslag name en keren daarna) dat je verdacht word van Heling... Gezien je er anders ook nooit achter was gekomen als je niet was aangehouden.

Maar wat ik nog steeds niet snap: waarom ga je in tuningsnaam eigenlijk met een dergelijke setup nog @ straat testen?
Zoek daarvoor een testbank, kennis met groot eigen terrein, of een groot opslag bedrijf met flinke parking op een afgelegen industrieterrein. Kleine kans dat daar politie/rollerbank komt :!

Maar goed, wat er al gezegd is, niet geschoten is altijd mis, zolang jij feitelijk en zwart op wit kunt aantonen dat je opgelicht bent (wat het feitelijk ook is nu, voor zover ik het begrijp) lijkt het mij dat je weinig problemen kunt krijgen (op inbeslag name van opvoer spullen na natuurlijk, dat is eigen schuld van het op straat rijden)...

enige wat je dan nog kunt doen is schade vergoeding eisen van de persoon in kwestie, maar de scooter zelf zie je niet meer terug, daar geef ik je kleine kans voor. Hoe erg het ook mag wezen voor je.

Edit: wijzig je topictitel ff in Dwaling/In beslag name/Heling oid. :) Dat is wat minder verwarrend nu.

Edit 2: Feitelijk is die verkoper in dit geval bezig met valsheid in geschriften (kan hem 2 jaar cel opleveren, of zijn ouders in geval hij minderjarig is).
 
Back
Top