[V][gevraagd] hoogtoerige uitlaat + 19 mmm carb voor pia

Status
Not open for further replies.

Tim_xsh

Well-Known Member
oi

ik zoek een hoogtoerige uitlaat voor mijn pro race ...

dus alles tussen 4 race en hebo r 2... voor een cheape prijs

en een 19 mm carb met spruitstuk !!! als de carb geen autochoke heeft , dan ook graag choke kit !
 
Advertisement - register to remove this

ik heb wel een hoertoerige uitlaat liggen voor pia, de nieuwste EVO70 maar er is pas 25km mee gereden op me std cilinder... dus cheap is ie niet! voor E225,00 is ie van jou... heb er ook wel pics van als je wilt, vorige week gemaakt...
 
4 race

Ik heb nog een polini for race liggen is nog heel mooi alleen de bocht is heel klein beetje roest vrijwel nieuwstaat.
 
evo tim : sorry dat is mij iets te veel

frank : ik heb je toegevoegd bij msn

gvr : wat is de prijs van die 4 race?
 
hoogtoerige uitlaat

wil jij een hoogtoerige uitlaat? ik heb een metrakit pro race uitlaat liggen voor pia...reken maar dat dit wil vlammen op je cilindertje!!!!!!bied maar....
 
sorry voor de offtopic:
//offtopic
ALS het hier gaat om een Pro race cilinder, moet je minimaal een C20 of Hebo r2 nemen..... Pro Race is het mooiste, cilindertje wil namelijk behoorlijk veeeeel toeren draaien
//ontopic

Ik heb ook nog een mooie pro race pijp liggen, ding is nog erg netjes. als je foto wil kan ik dat ook regelen

Doe maar een bod.......
 
Originally posted by chezzmo
sorry voor de offtopic:
//offtopic
ALS het hier gaat om een Pro race cilinder, moet je minimaal een C20 of Hebo r2 nemen..... Pro Race is het mooiste, cilindertje wil namelijk behoorlijk veeeeel toeren draaien
//ontopic

Ik heb ook nog een mooie pro race pijp liggen, ding is nog erg netjes. als je foto wil kan ik dat ook regelen

Doe maar een bod.......

wil je ook uitlaat ruilen mt bij betaling van mij:W
Ik wil namelijk ook pro race cilinder kopen
 
4 race

De 4 race verkoop ik voor 140 euro hij ziet er nog heel mooi uit vrijwel nieuw. Alleen de bocht is wat minder aan het worden maar nog heel mooi.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top