[V] Gare Runner Voorvork

Status
Not open for further replies.

Chris

Kawa KX 250
Dat lees je goed, ik zoek een gare runner vork!

Het is voor mn project-runner, en het is de bedoeling dat er andere vorkpoten in komen, dus om prijstechnische redenen zoek ik gewoon een gaar vastgenaaid ding, wel recht! :)

Ik hoor het wel, liefst beetje in de buurt van ehv/helmond, dan kan ik m gewoon komen halen.

BVD, Chris

Advertisement - register to remove this

Ik heb er nog 1 waar ze 1 vorkpoot vanaf geslepen hebben, die moet je eruit zien te beunen.. als je een beetje handig bent lukt je dit wel :)
Vork is verder gewoon recht. Ik woon in udenhout, dat ligt bij tilburg..

Voor 10 euro mag je em ophalen -:-

msn: Item51@hotmail.com

heb er liever 1 met gewoon alle twee de poten er nog aan... dan kan ik er zolang ff een wiel in douwe voor als ie ff aan de kant moet... heb hier nie superveel space, daarom

meer mensen? (swinz ging nie door)

laat ik het zo zeggen, als ik zo'n ding in de schuur heb staan en ik kan er nix mee doen mogen ze m komen halen voor een kratje bier...

mja, jij komt met een pm waar je 20 euro in zet, ik kom trug met 15, wou gwn beetje afdinge, ging jij niet mee akkoord, dan hou je je vork maar, no offence verder maar ik vin da er altijd wel over te buurten moet zijn...

en die van speed kan ik nie echt gebruiken, heb al uitgelegd waarom

deze dingen kunnen ook via pm.... als je dan niet offtopic wilt gaan, zit elke dag op het forum dus da komt ook aan hoor..

Grtz

Status
Not open for further replies.
Back