R Razma Well-Known Member 27 July 2004 #1 iemand nog een kappenset liggen? mag vol krasse en gaar zijn..
Piojjo Banned 28 July 2004 #2 ik heb voor je: Stuurkap Voorkap midden Voorkap links Voorkap rechts en nog zon luchtrooster ook ergens.. zijn gaar wit nu.. geen krassen oid. bied iets zou ik zeggen
ik heb voor je: Stuurkap Voorkap midden Voorkap links Voorkap rechts en nog zon luchtrooster ook ergens.. zijn gaar wit nu.. geen krassen oid. bied iets zou ik zeggen
R Razma Well-Known Member 28 July 2004 #4 ik pm je daarover terug, maar ik wil er een compleet gare kappenset bij.. het idee dat ik wil doen zullen de meeste walgelijk vind, maar boeiend @ Piojjo: zonde om nog redelijk kappen te gaan gebruiken denk ik..
ik pm je daarover terug, maar ik wil er een compleet gare kappenset bij.. het idee dat ik wil doen zullen de meeste walgelijk vind, maar boeiend @ Piojjo: zonde om nog redelijk kappen te gaan gebruiken denk ik..
Piojjo Banned 29 July 2004 #5 k weet niet wat je plannen zijn ze liggen hier maar nix te doen dus als je ze wilt hoor ik het wel..