[V](gare) aerox / area 51 / sr (model stealth) gezocht

Status
Not open for further replies.

Speedyrules

180cc koning
Hoi

ik zoek dus een aerox / area 51/ sr , staat doet er niet toe, zo lang hij onderhuids nog in orde is ben ik al tevreden, mogen dus basten op kappen zijn / krassen maakt niet uit

uitderaard moeten de papieren in orde zijn

kom nu niet af met nageniewe toestellen van 2000+€ want mjin budget reikt niet verder dan 1100 €'s

*opgelet : in geval van SR moet hij wel lc/dd zijn !

help me ;(

editje : SR mag bij nader inzien ook AC/SD zijn als je niets anders hebt ;)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

hey ik heb misschien iets goeds voor je. een aerox. het is een opknapper qua optisch. er waren namelijk jaloerse mensen die het nodig vonden om mijn scooter te beschadigen met een scheur en wat krassen. :(. voor de rest is de teller kapot. km stand loopt wel door :S. maar motorisch issie nog 100 % in orde.

nou is helaas mn uitlaat lek gegaan dus ik ga vandaag er een nieuwe ( originele) uitlaat op zetten. zodat de koper zeker weet dat ie 100 % goed rijdt. ik zal alvast wat foto's neerzetten die ik gemaakt heb een paar dagen terug.

voor de verkoop zullen er nog paar dingen veranderd zijn: originele uitlaat, 3 stickers plak ik er opnieuw op ( prof stickers wel ;x). zit ook polini speed control op.

je krijgt er nog een heleboel dingen bij. maar dat vertel ik je allemaal wel als je idd intresse hebt. denk aan extra kappen etc. en afstel spul. alarm:). als je me ff toevoegt @ msn dan hebben we het er ff over. ik ga m nl vandaag opknappen daarna moet ie verkocht worden hopelijk. aankoopbon aanwezig.


dit was even oppervlakkig info. als je intresse hebt:
droekel@hotmail.com

1.JPG


zo ook pic 2 3 4 5 6 7 8 :p maar anders wordt het topic zo lomp..

vraagprijs 1000 euro
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top