J Johnny U Danontje powerrrrrrr 17 December 2002 #1 Hai, ik ben op zoek naar een frame van een Yamaha Bump en of Spy ( Schijnen hetzelfde te zijn ) Wie kan me daar aan helpen...????? Of iemand die goed een frame kan richten. Frame is namelijk doorgezakt
Hai, ik ben op zoek naar een frame van een Yamaha Bump en of Spy ( Schijnen hetzelfde te zijn ) Wie kan me daar aan helpen...????? Of iemand die goed een frame kan richten. Frame is namelijk doorgezakt
ManourtF -HSC- member 17 December 2002 #2 Tjarda RV heeft gisteren mijn oude frame van een yamaha BW'S gekocht. kijk maar of hij het niet toevallig wegdoet.
Tjarda RV heeft gisteren mijn oude frame van een yamaha BW'S gekocht. kijk maar of hij het niet toevallig wegdoet.
J Johnny U Danontje powerrrrrrr 18 December 2002 #3 Het frame van een bw is anders dan van een Bumb had ik begrepen... maar ik vraag het na.. dank je wel voor je reply...
Het frame van een bw is anders dan van een Bumb had ik begrepen... maar ik vraag het na.. dank je wel voor je reply...