Alexander ik moet nodig weer eens 7 January 2003 #1 Evo, C16/C20, Metrakit PR, Jolly, MHR pijp gevraagd. Zonder deuken of scheuren. Voor mina horizontaal offcourse Ben benieuwd wat jullie hebben.
Evo, C16/C20, Metrakit PR, Jolly, MHR pijp gevraagd. Zonder deuken of scheuren. Voor mina horizontaal offcourse Ben benieuwd wat jullie hebben.
Raekwon Banned 7 January 2003 #2 Yas C16, 1 week oud He Alex, Ik heb een Yas C16 voor je, 1 week oud nu.. Ik wil deze kwijt omdat ik een C20 wil halen... Hij ziet er dus ZGAN uit.. PM me maar voor de prijs.. gr.Dani
Yas C16, 1 week oud He Alex, Ik heb een Yas C16 voor je, 1 week oud nu.. Ik wil deze kwijt omdat ik een C20 wil halen... Hij ziet er dus ZGAN uit.. PM me maar voor de prijs.. gr.Dani
A aerox17 Well-Known Member 7 January 2003 #4 Ik heb een Yas C16 voor je, 1 week oud nu.. Ik wil deze kwijt omdat ik een C20 wil halen... Click to expand... de mijne??? gaatie weg om dezelfde reden als mij ding is hardstikke nieuw, ik heb em nooit gebruikt, supergeil kleurtje heeft ie hij heeft em nog geen week gehad
Ik heb een Yas C16 voor je, 1 week oud nu.. Ik wil deze kwijt omdat ik een C20 wil halen... Click to expand... de mijne??? gaatie weg om dezelfde reden als mij ding is hardstikke nieuw, ik heb em nooit gebruikt, supergeil kleurtje heeft ie hij heeft em nog geen week gehad
Raekwon Banned 7 January 2003 #5 Originally posted by aerox17 de mijne??? gaatie weg om dezelfde reden als mij ding is hardstikke nieuw, ik heb em nooit gebruikt, supergeil kleurtje heeft ie hij heeft em nog geen week gehad Click to expand... Ja, dat is de jouwe... Hij is idd kei gaaf, nieuw, vet kleurtje etc.. etc...
Originally posted by aerox17 de mijne??? gaatie weg om dezelfde reden als mij ding is hardstikke nieuw, ik heb em nooit gebruikt, supergeil kleurtje heeft ie hij heeft em nog geen week gehad Click to expand... Ja, dat is de jouwe... Hij is idd kei gaaf, nieuw, vet kleurtje etc.. etc...
Alexander ik moet nodig weer eens 7 January 2003 #6 Heb je er een foto van? add me op msn xanderwitteveen@hotmail.com