Steven#36 Twins Racing 16 April 2004 #1 Voor oud type zip sp, wie o wie? Liefst voor niet al te veel geld en in omgeving veldhoven (eindhoven), dan kom ik ze wel ophalen. Grtz, Steven
Voor oud type zip sp, wie o wie? Liefst voor niet al te veel geld en in omgeving veldhoven (eindhoven), dan kom ik ze wel ophalen. Grtz, Steven
ThundeRRacing van Donderen Timmy 16 April 2004 #2 ej ik heb wel duo voetsteuntjes alleen ik woon niet echt in de buurt greets tim ik woon zelf bij bobejaanland(olen)
ej ik heb wel duo voetsteuntjes alleen ik woon niet echt in de buurt greets tim ik woon zelf bij bobejaanland(olen)
Steven#36 Twins Racing 17 April 2004 #3 Das een beetje ver weg, mij te veel moeite... Iemand dichter in de buurt?
Steven#36 Twins Racing 21 April 2004 #4 Kom op mensen, er worden hier hele scheepsladingen zipjes gestript van het "onnodige"... Iemand moet hier toch van die dingen hebben?
Kom op mensen, er worden hier hele scheepsladingen zipjes gestript van het "onnodige"... Iemand moet hier toch van die dingen hebben?