Jorne Turbo Turbo! 1 June 2004 #1 Hallo, Ik ben opzoek naar een TNT stuurtje, of iets wat er oplijkt.. Heb je wat liggen? Bied het aan!
Hallo, Ik ben opzoek naar een TNT stuurtje, of iets wat er oplijkt.. Heb je wat liggen? Bied het aan!
Jorne Turbo Turbo! 3 June 2004 #2 Schopje, en ik zoek nu ook een complete 'remhendel-set' voor de achterrem (trommel) (kabel ect heb ik zelf, dus als ik het erop zet dat het gewoon plug and play is )
Schopje, en ik zoek nu ook een complete 'remhendel-set' voor de achterrem (trommel) (kabel ect heb ik zelf, dus als ik het erop zet dat het gewoon plug and play is )
Evo-Ferrari-Phantom 6.0 GTr 4 June 2004 #4 hee, Ik heb een tnt stuurtje liggen van een SR, zal wel op een phantom passen. Heb ook nog wel onderdelen liggen van een phantom. zoals die remonderdelen. Laat maar horen als je dit zoekt (pm) MZL
hee, Ik heb een tnt stuurtje liggen van een SR, zal wel op een phantom passen. Heb ook nog wel onderdelen liggen van een phantom. zoals die remonderdelen. Laat maar horen als je dit zoekt (pm) MZL