Maitre R. [King of Coke] 18 June 2004 #1 Hallo, Ik ben op zoek naar de complete serie van the sopranos. Dus seizoen 1, 2, 3, en 4 op DVD. Heb je die liggen, mail me even of PM. rene_marval@hotmail.com Alvast bedankt, Met vriendelijke groet, René
Hallo, Ik ben op zoek naar de complete serie van the sopranos. Dus seizoen 1, 2, 3, en 4 op DVD. Heb je die liggen, mail me even of PM. rene_marval@hotmail.com Alvast bedankt, Met vriendelijke groet, René
Maitre R. [King of Coke] 20 June 2004 #2 Als iemand ook gewoon al een seizoen zou willen verkopen, ik heb interesse
B B-Rox Well-Known Member 4 July 2004 #6 wat vind jij een mooie prijs per dvd (elk seizoen 6 dvd's d8 ik)? van hoesje enzo voorzien natuurlijk en ik weet niet of ik ze allemaal aan kan komen maar per stuk kan ik alvast kijken welke ik zeker heb
wat vind jij een mooie prijs per dvd (elk seizoen 6 dvd's d8 ik)? van hoesje enzo voorzien natuurlijk en ik weet niet of ik ze allemaal aan kan komen maar per stuk kan ik alvast kijken welke ik zeker heb
Maitre R. [King of Coke] 4 July 2004 #7 Heb je msn ? is stuk makkelijker praten ... rene_marval@hotmail.com
Maitre R. [King of Coke] 10 July 2004 #8 Niks meer van B-rox gehoord dus ik neem aan dat hij et niet voor elkaar krijgt... Mischien nog andere mensen ?
Niks meer van B-rox gehoord dus ik neem aan dat hij et niet voor elkaar krijgt... Mischien nog andere mensen ?