V-clic afvoeren, alternatieven?

Ik wil mijn v-clic snorscooter afvoeren. Hij loopt nu +/- 55 en met wind mee 60.

Ik vrees dat met alleen een nieuwe varioring de snelheid alsnog te hoog zal liggen.
Via welke methoden kan ik mijn scooter het beste extra begrenzen?
prop in de uitlaat, varioring of een andere CDI van max. 34km/u?

De keuring is binnen een week, hoop van jullie te horen!
 
Advertisement - register to remove this

Je zegt het zelf al.

De varioring terugplaatsen of varioplaat opnieuw plaatsen.
Begrensde CDI plaatsen.
En eventueel een iets kleinere sproeier plaatsen.

Een 4-takt heeft naar mijn weten geen prop in de uitlaat.
 
Je zegt het zelf al.

De varioring terugplaatsen of varioplaat opnieuw plaatsen.
Begrensde CDI plaatsen.
En eventueel een iets kleinere sproeier plaatsen.

Een 4-takt heeft naar mijn weten geen prop in de uitlaat.

Ik heb helaas geen begrensde CDI kunnen vinden voor de peugeot v clic 25km 2013.
En inderdaad, een prop in de uitlaat blijkt niet mogelijk bij 4-takt. :) De laatste scooter waar ik aan gesleuteld heb was 20 jaar geleden haha, er is in de tussentijd een hoop veranderd.
 
Of een plaatje bij je carburateur maken zodat je halve maan waar de gaskabel overheen ligt niet verder kan draaien dan een bepaald punt.
Ik heb er geen foto van maar ik weet dat er scooters bestaan die op deze manier begrensd zijn.

Of op deze manier zoals hieronder op de foto.
Het plastic nokje in de carburateurdeksel verhindert dat de gasschuif volledig open kan.

th
 
Of een plaatje bij je carburateur maken zodat je halve maan waar de gaskabel overheen ligt niet verder kan draaien dan een bepaald punt.
Ik heb er geen foto van maar ik weet dat er scooters bestaan die op deze manier begrensd zijn.

Of op deze manier zoals hieronder op de foto.
Het plastic nokje in de carburateurdeksel verhindert dat de gasschuif volledig open kan.

th

Net zoiets als het idee hierboven maar dan bij de carburateur. Dat is ook wel te doen denk ik.
 
Back
Top