[V]bidalot, yasuni, polini, hebo! voor 70giet, DR min vert ac

Status
Not open for further replies.

doppieken

Well-Known Member
ik ben op zoek naar een deftige uitlaat voor op mij 70cc (giet) DR?

van het merk,

polini (4 race)
hebo gara
bidalot (weet niet welke juist te nemen, suggesties?)
yasuni R

greeets
 
Advertisement - register to remove this

ik heb niks voor je hoor maar heb jij nog andere onderdelen voor verticaal dan want ik zoek me ook helemaal ziek naar onderdelen.
 
ik heb een doppler S2 replica voor je. jespervdbrand wilde hem kopen maar heeft daarvan afgezien omdat ik die uitlaat al bruin heb gereden(vond ie niet mooi) dus is ie nu weer te koop. is verder in goede staat en 800km oud, heeft alleen wat roest bij de eerste bocht maar dat schuur je zo weg. Interesse?

o en red bull racer ik heb je een PM gestuurd.....
 
de nieuwprijs van die cil 157 euro. en wat ik nog meer heb liggen.... ga ik nu niet allemaal op noemen. te veel gedoe. praat makkelijker op MSN
 
eh hoezo ben ik een junior member wat is dit voor gezeik. ik had aan gegeven dat ik toch echt ouder ben dan 13. wat is hier de reden van
 
Originally posted by red bull racer
eh hoezo ben ik een junior member wat is dit voor gezeik. ik had aan gegeven dat ik toch echt ouder ben dan 13. wat is hier de reden van

/offtopic Kerel, het is de bedoeling dat je ontopic blijft in V&A, Junior Member wil alleen maar zeggen dat je nog niet zo lang lid bent, door nutteloze posts in deze Rubriek te plaatsen kan je een ban krijgen. D.w.z dat je voor bepaalde tijd geen toegang meer hebt tot dit gedeelte. /offtopic
 
jezus he kom op zeg ik ben nog maar net op het forum ik snap er nog geen zak van vind je het logisch dat ik met dat soort vragen kom. en als je dit ook nutteloos vind dan maar oftopic.
als jullie zo lullig willen zijn.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top