This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[V]BCD lichtkap gezocht

Status
Not open for further replies.

Graffer

Well-Known Member
Zoals de titel het al zegt, ben ik dus op zoek naar een BCD lichtkap voor een Buxy/Speedake. Het is zo'n model dat ook op de Zenith past, mits enkele aanpassingen.

Als iemand er een heeft liggen of iemand kent die er eentje wegdoet, laat me iets weten.

Nuttige links zijn ook altijd welkom, maar op de website van BCD-design zelf staat er niets voor de Speedake/Buxy, hoewel ze lange tijd nog verkocht werden.
 
Sorry dat ik even onduidelijk was:

Ik bedoel er dus inderdaad een voor onder de voorklep. Die dus met die 2 kleine 20 watt halogeenlichtjes.

Maar bestaat er misschien zo een model met 2 halogeenspotjes voor in het stuur ook?
 
die onder de voorkap word niet meer gemaakt en is bijna nergens te krijgen.
op easyparts staat een bcd lamp voor speedake maar als je het plaatje bekijt zie je een typhoon bcd kap :s
 
Toch bedankt!

Ik zal nog even blijven verder zoeken, en anders wordt het zelfs iets maken met polyester. Achteraan wordt trouwens volledig dichtgewerkt en komen er led's in de plaats van dat grote achterlicht en pinkers. Als het lukt tenminste om alles dicht te werken met polyester en het niet gaat barsten na een tijd door de warmte. Want dat zie je tegenwoordig al vaak met getunede wagens. :?
 
Status
Not open for further replies.