This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[V] Auto-versterker

Status
Not open for further replies.

SanderB

Well-Known Member
Hoi, de zomer komt er weer aan, dus gaat de audio-installatie van mn boot onder handen genomen worden. Ik zoek nog een versterker, als het even kan 4 kanaals, beetje degelijk merk (geen Marquant o.i.d.), maximumprijs ~200 euro.

Verder zoek ik ook nog marinespeakers (watervaste speakers), maar ik denk niet dat de kans groot is dat iemand me daaraan kan helpen hier.

Ik heb er niet zoveel verstand van, dus ik weet ook niet als het merk te slecht is maar toevallig ken ik nog iemand met een SuperTech 2x 100 watt versterker, mag weg voor rond de €35

Als het niets is, sorry 8)

ik heb nog een caliber CA80 series 80w+80w versterker staan

werkt gewoon prima heeft dienst gedaan in mijn scoot , mag weg wegens geen audio meer in scoot

specificaties ;

ca 80 competition II

Max.power:
2x 135W (1x 400W mono)

RMS power at 14.4V:
2x 45W (1x 120W mono)

Filter:
High / Low-pass between 50-500Hz

Input sensitivity:
0,5-15V

Dimensions:
240 x 150 x 50mm

2 Ohm stable in stereo mode. Switch-on delay, input level control, short-circuit and overheating protection and tri-mode switching.

mag weg voor ong 125€

kost 24,95 nieuw bij de kijkshop maar supertech is bijna hetzelfde als marquant

Heb een Infinity Kappa 54a versterker liggen. 4x50watt RMS.

High end versterker, alle filters die je nodig hebt. Nieuwwaarde 1499 gulden.

Mag weg voor 170 euro.

PM voor info.

Heb hier rotel versterker, boekje er nog bij. Amper gebruikt.

Hijs 2x25w. Maar als je een beetje verstand van audio hebt weet je dat watts ook bijna niets zegt. Ik had er bijv. 2x 200w speakers op en nog kon ik die versterker maar half opendraaien.

Is amper gebruikt, omdat ik kort daarna dolby amp heb gekocht.

Mail me anders ff of reply hier of voeg me toe op msn: robinsmeets@hotmail.com

Richtprijs: 160 euro

ennemenne het gaat hier om auto spullen niet home HIFI
rotel is geen auto spul
verder ontopic

Hmm wist ik wil maar dacht dat degene voor me ook Hi-FI postte maar niet dus.. sorry

Status
Not open for further replies.