Skielder mazda mx3 8 July 2003 #1 hoi, ik ben dus op zoek naar een accu voor een siemens m35 i heb je wat liggen, roept u dan maar
speed195 H4L 9 July 2003 #3 ik heb em gevonden, voor 25 euro stuur ik je: -een siemens m35i (hij lag tussen de kapotte toestellen, waarom weet ik niet.. hij gaat wel aan belt ook etc) -de lader -de accu
ik heb em gevonden, voor 25 euro stuur ik je: -een siemens m35i (hij lag tussen de kapotte toestellen, waarom weet ik niet.. hij gaat wel aan belt ook etc) -de lader -de accu
Skielder mazda mx3 9 July 2003 #4 Originally posted by speed195 ik heb em gevonden, voor 25 euro stuur ik je: -een siemens m35i (hij lag tussen de kapotte toestellen, waarom weet ik niet.. hij gaat wel aan belt ook etc) -de lader -de accu Click to expand... lag ie er niet tussen omdat de accu na 1 keer bellen leeg is? want dat geeft mijne steeds aan, vandaar dat ik een andere accu moet.. verkoop je accu niet los?
Originally posted by speed195 ik heb em gevonden, voor 25 euro stuur ik je: -een siemens m35i (hij lag tussen de kapotte toestellen, waarom weet ik niet.. hij gaat wel aan belt ook etc) -de lader -de accu Click to expand... lag ie er niet tussen omdat de accu na 1 keer bellen leeg is? want dat geeft mijne steeds aan, vandaar dat ik een andere accu moet.. verkoop je accu niet los?
speed195 H4L 10 July 2003 #5 nee die accu is nogwel goed.. ik weet nieteens meer of er wel iets mis is met dat ding.. mja ligt hier ook maar te liggen, dus 25€ mag je het hebben gaat niet los weg btw
nee die accu is nogwel goed.. ik weet nieteens meer of er wel iets mis is met dat ding.. mja ligt hier ook maar te liggen, dus 25€ mag je het hebben gaat niet los weg btw