race_typhoon Well-Known Member 3 February 2003 #1 te koop: SD- runner carters (1 uitlaat ophangpunt is afgebroken...is gemakkelijk te lassen) Monoseat-zadel (passend op nrg/typhoon) kleur: Zwart 2 x Typhoon velgen incl banden (kleur antraciet) bied maar...
te koop: SD- runner carters (1 uitlaat ophangpunt is afgebroken...is gemakkelijk te lassen) Monoseat-zadel (passend op nrg/typhoon) kleur: Zwart 2 x Typhoon velgen incl banden (kleur antraciet) bied maar...
race_typhoon Well-Known Member 5 February 2003 #2 de monoseat is pleite..... ik heb dus nog de velgen en het carter... (richt)prijzen: 2 x typhoon-velgen+banden €40 euro (of een leuk bod) SD runner carter € 50 euro (omdat er iets gelast moet worden)
de monoseat is pleite..... ik heb dus nog de velgen en het carter... (richt)prijzen: 2 x typhoon-velgen+banden €40 euro (of een leuk bod) SD runner carter € 50 euro (omdat er iets gelast moet worden)
race_typhoon Well-Known Member 11 February 2003 #4 ok...niemand zoekt dus velgen of een piaggio SD-carter? ik hoef er echt niet veel voor hoor.... de bovenstaande prijzen zijn vraagprijzen...ik ga op een leuk bod in..
ok...niemand zoekt dus velgen of een piaggio SD-carter? ik hoef er echt niet veel voor hoor.... de bovenstaande prijzen zijn vraagprijzen...ik ga op een leuk bod in..