M Martini Scootaholic 25 August 2004 #1 Te koop/ruil: Sr Stealth DD Velgenset evt met nieuwe banden. gezocht sr achtervelg trommel 5 spaaks met spoed Last edited: 25 August 2004
Te koop/ruil: Sr Stealth DD Velgenset evt met nieuwe banden. gezocht sr achtervelg trommel 5 spaaks met spoed
Titus Mooiboii 25 August 2004 #2 ik heb wel interesse in je dd sr achtervelg, moet die kosten (of is die ook te ruil tegen een sr sd achtervelg?)
ik heb wel interesse in je dd sr achtervelg, moet die kosten (of is die ook te ruil tegen een sr sd achtervelg?)
M Martini Scootaholic 26 August 2004 #4 GROSSIE@aerox said: ik heb wel interesse in je dd sr achtervelg, moet die kosten (of is die ook te ruil tegen een sr sd achtervelg?) Click to expand... Ik wil hem wel ruilen ik lever em zonder band met schijf. hij moet wel ff geschuurd en gespoten worden Last edited: 26 August 2004
GROSSIE@aerox said: ik heb wel interesse in je dd sr achtervelg, moet die kosten (of is die ook te ruil tegen een sr sd achtervelg?) Click to expand... Ik wil hem wel ruilen ik lever em zonder band met schijf. hij moet wel ff geschuurd en gespoten worden
M Martini Scootaholic 26 August 2004 #5 B@D EEND said: hoeveel voor beide velgen zeer vele intresse Click to expand... wat bied je voor de voorvelg? zonder band met schijf
B@D EEND said: hoeveel voor beide velgen zeer vele intresse Click to expand... wat bied je voor de voorvelg? zonder band met schijf
B@D EEND VLIEGEN MET MEN PATTERKE 26 August 2004 #6 80€ voor voorvelg en achtervelg met schijven en zonder banden
M Martini Scootaholic 26 August 2004 #8 Achtervelg is weg Grossie is de gelukkige Resterend. 1 sr voorvelg zonder band met schijf.
M Martini Scootaholic 8 September 2004 #9 ik zit nog steeds te wachten op mijn velg grossie jij hebt em al een dikke week waar blijft mijne?