E enamer Well-Known Member 11 March 2004 #2 hoeveel heb je te besteden? ik weet op dit moment 3 technics sl1200 modellen te staan 2 vestax en 2 gemeni gevallen tekoop te staan maar goedkoop zijn ze niet...
hoeveel heb je te besteden? ik weet op dit moment 3 technics sl1200 modellen te staan 2 vestax en 2 gemeni gevallen tekoop te staan maar goedkoop zijn ze niet...
E enamer Well-Known Member 11 March 2004 #4 ik zal eens vragen voor die gemini gevallen ik spreek die gast toch vnv
W Wackoflo (Re)Member 13 March 2004 #6 als die 2 gemini's incl element zijn en in goede staat wilk eventueel wel meer geven.. thnx
E enamer Well-Known Member 16 March 2004 #7 hij heeft de 2 gemeni's net verkocht hij heeft de vestax en de technics draaitafels nog wel staan maar die komen in een hele andere prijsklasse (deze zijn trouwens zonder naalden)
hij heeft de 2 gemeni's net verkocht hij heeft de vestax en de technics draaitafels nog wel staan maar die komen in een hele andere prijsklasse (deze zijn trouwens zonder naalden)
Opzorp Il Duce 17 March 2004 #8 eigelijk gewoon interesse, maar hoeveel vraagtie voor die sl1200s? En er zitten ook geen elementen bij neem ik aan?
eigelijk gewoon interesse, maar hoeveel vraagtie voor die sl1200s? En er zitten ook geen elementen bij neem ik aan?