Usb aansluiten?

Manu76

Burn and rise...
Hallo,

Ik wil in mijn buddy bak van mijn iva retro 4 takt 2014 snor een oplader installeren voor het opladen van mijn telefoon.

Welke en wat is de correcte werkwijze, onderdeel dat ik moet monteren?

Voorheen deed ik gewoon een usb oplader aansluiten aan de plus en min van de accu maar mij werd eens gezegd dat deze manier van installeren om brand vraagt.

Dus hoeveel volt usb stekker (Ik zie 3,6-12v) moet ik hebben? En kan ik het aansluiten op de accu met een zekering er tussen?

Ik ben niet meer zo gedreven als een paar jaar terug dus het moet makkelijk en simpel zijn.

Ik hoor het graag.
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou er van uitgaan dat het 1 en 2 , Bij je rode cirkel is die door verbonden worden .
Ben de hele middag bezig geweest maar in mijn kop krijg ik het niet voor elkaar.(Mijn cognitie laat het niet meer toe :disrelieved:) Ga jouw foto er bij pakken. Dat lijkt dan zo simpel.

Maar de min dan rechtstreeks van de accu naar de usb oplader? (Zie foto)
 

Attachments

  • img_1671125322824.jpg
    img_1671125322824.jpg
    78.3 KB · Views: 4
Yep, dus zoals je getekend hebt met de rode lijn.
Dankjewel
Post automatically merged:

Dat kun je als dat voor jou het makkelijkste is doen , maar je kan ook de min kant van de oplader , is meestal de zwarte draad , onder een boutje schroeven met een oogje erop , maak dan wel daar het frame een beetje schoon .
Ja met die rode streep is voor mij het makkelijkst. Anders gaat het helemaal mis.

Dankjewel
 
Back
Top