Daniel@NRG
Well-Known Member
In Augustus 2002 was het zover, mijn eerste scooter.
ik kocht hem met de volgende Setup
Leovince Carbone
Italkit 50cc giet
voor de rest std, maar toen kreeg ik een vastloper.
En het hele kreng ging uit mekaar ( tot mijn grote spijt geen foto's daarvan :'( ) en ik had intussen al wat meer verstand van scooters 8P.
Het hele blok ging ik reviseren ; Nieuwe Cilinder en Krukas+lagers.
dit is zn setup nu :
- DR50
- Gianelli NRX
- Dell 17,5
- Hebo Vario
- Hebo Clutch
- Malossi Hyperreed VL11 Membraam
- Rito Krukas ( volle wangen )+C3lagers
Niet echt een snelle setup ofzo eerst wil ik hem opnieuw spuiten, dus suggesties zijn welkom. Alleen Cash is the limit
In de toekomst wil ik hem gaan ombouwen naar LC, maar eerst goed kijken hoe ik dat ga doen want er gaat ws. laswerk aan te pas komen. Graag PMen als je ervaring hebt met een Mina Hori ( of pia ) LC blok onder een minarelli vertikaal scooter hangen
Dit is hoe ie er nu bij staat :
Gereviseerde NRX
Die vette zwarte helm is niet van mij, ff voor de duidelijkheid
Suggesties en Tips zijn welkom
Mzzls Daniel.
ik kocht hem met de volgende Setup
Leovince Carbone
Italkit 50cc giet
voor de rest std, maar toen kreeg ik een vastloper.
En het hele kreng ging uit mekaar ( tot mijn grote spijt geen foto's daarvan :'( ) en ik had intussen al wat meer verstand van scooters 8P.
Het hele blok ging ik reviseren ; Nieuwe Cilinder en Krukas+lagers.
dit is zn setup nu :
- DR50
- Gianelli NRX
- Dell 17,5
- Hebo Vario
- Hebo Clutch
- Malossi Hyperreed VL11 Membraam
- Rito Krukas ( volle wangen )+C3lagers
Niet echt een snelle setup ofzo eerst wil ik hem opnieuw spuiten, dus suggesties zijn welkom. Alleen Cash is the limit
In de toekomst wil ik hem gaan ombouwen naar LC, maar eerst goed kijken hoe ik dat ga doen want er gaat ws. laswerk aan te pas komen. Graag PMen als je ervaring hebt met een Mina Hori ( of pia ) LC blok onder een minarelli vertikaal scooter hangen
Dit is hoe ie er nu bij staat :
Suggesties en Tips zijn welkom
Mzzls Daniel.