Urban Kid

Daniel@NRG

Well-Known Member
In Augustus 2002 was het zover, mijn eerste scooter.

ik kocht hem met de volgende Setup

Leovince Carbone
Italkit 50cc giet

voor de rest std, maar toen kreeg ik een vastloper.

En het hele kreng ging uit mekaar ( tot mijn grote spijt geen foto's daarvan :'( ) en ik had intussen al wat meer verstand van scooters 8P.

Het hele blok ging ik reviseren ; Nieuwe Cilinder en Krukas+lagers.

dit is zn setup nu :

- DR50
- Gianelli NRX
- Dell 17,5
- Hebo Vario
- Hebo Clutch
- Malossi Hyperreed VL11 Membraam
- Rito Krukas ( volle wangen )+C3lagers

Niet echt een snelle setup ofzo :P eerst wil ik hem opnieuw spuiten, dus suggesties zijn welkom. Alleen Cash is the limit :P

In de toekomst wil ik hem gaan ombouwen naar LC, maar eerst goed kijken hoe ik dat ga doen want er gaat ws. laswerk aan te pas komen. Graag PMen als je ervaring hebt met een Mina Hori ( of pia ) LC blok onder een minarelli vertikaal scooter hangen :)

Dit is hoe ie er nu bij staat :

24986787.jpg


24946330.jpg
Gereviseerde NRX :P

24936345.jpg


24936326.jpg
Die vette zwarte helm is niet van mij, ff voor de duidelijkheid ;)

Suggesties en Tips zijn welkom

Mzzls Daniel.
 
Advertisement - register to remove this

hijs mooi,maar min hor blok eronder doen isleuker,kost wel even wat tijd.Verder achterspatbord eraf en nieuwe paint (metallic grijs met fluor geel ofzo?) en stickersss.
 
Ik vind deze kleuren wel mooi dus, dat blijft zo denk ik, idd stickers zien er nie uit 8P, maarja eerst spuiten.

Spatborden worden ook gewoon blauw :)

achterspatbord gaat eraf, en er komt een ( Alu ) onderplaat.
 
Last edited:
Zown ufo voorkap spoiler geval vind ik altijd wel vet, voor de rest...mja, fix een andere uitlaat :), deze vind ik te klein :)

Zoek ook een monoseat en idd...stickers plakken daar ben je niet al te goed in :D
 
Originally posted by SRurbanKID
Die is van ferenc van het forum :D


don't fuck white the FLAPPIE HELM!!!!8)

Deze scooter trek echt als een beest op,heb zelden op zo'n goeie afgesteld scoot gezeten 8P

Maar hijs wel mooi ;)
 
qua spuitwerk weet je wel hoe het werkt:P
Maar stickers (plakken) ...:rolleyes:

en mina vertikaal->horizontaal zuigt, vraag Sjoerd maar:)
Wees creatief en origineel en maak of een vette waterpomp @ je rukas voor mina vertikaal, ben je de eerste:)
Of ga met electrische pomp rijden en knutsel een LC cili om (zijn er uberhaupt LC cili's met sown vage mina-verti inlaat:? if not, 4get what I just said:))

geile helm btw:P
 
heb ooit in scootin een booster gezien met nitro cilinder waterpomp en de inlaat was veranderd niet meer op de cilinder maar op het blok super vaag ding als ik zin heb scan ik het wel effe in. en natuurlijk als je het wil zien.
 
Ik vind die velgen en de kleur wel vet, alleen de knipperlichten vind ik niet mooi. Gewoon ff witte eropzetten en ook gelijk een wit achterlicht. Oja en haal die lelijke stickers eraf :p
 
Originally posted by Gomer_pyle
heb ooit in scootin een booster gezien met nitro cilinder waterpomp en de inlaat was veranderd niet meer op de cilinder maar op het blok super vaag ding als ik zin heb scan ik het wel effe in. en natuurlijk als je het wil zien.

Zeker interessant dit even te bekijken, ben je plz zo liev?:rolleyes: :*
 
Back
Top