This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

upload sites voor plaatjes

Kuit@NRG

200 pktjes
ik zag dat iedereen die zijn plaatjes bij imageshacks.us upload zijn plaatjes het niet meer doen hoe komt dat zijn ze er dan gewoon mee gekapt ofzo ?
en waar kan je gratis en makelijk je plaatjes nog meer uploaden zonder dat ze steeds dood zijn omdat ze te zaak worden bekeken ?
want ik had eigenlijk wel goede ervaringen met imageshacks.us
ze deden het altijd en was een makelijke site .
maar nu :s
 
Mja, je kan de links niet meer copyen voor op een forum en als je grote plaatjes neerzet dan kunnen anderen die niet zien.
 
Als je lycos kiest zou ik er voor het oog wel een .html file bijgooien anders ben je je pics zo weer kwijt.
 
imageshack doet het nog prima, je kunt alleen niet meer hotlinken naar je afbeelding. Je moet nu linken naar een html-pagina waarop je afbeelding staat, en wat banners
Denk dat ze te weinig reclame-inkomsten hadden dus het nu noodgedwongen nu zo moeten doen.

Je kunt ook apache even op je eigen pc installeren, en zelf als webserver fungeren Deed ik tot voorkort ook, maar dan op een 2de pctje. Die staat alleen sinds mn verhuizing nog steeds offline.