Update

Little-1

PechNrgDriver
Heyz mensen

Ik heb allemaal Threads gepost en niemand kon mij goed advies geven omdat ik niet wist wat ik nou precies onder mn scooter heb liggen dus hier een lijstje.

NRG MC2 '98

- Vario-Multivar Malossi Sport
- Sproeier 78
- Drukveer Mallosie rood
- Rolletjes 6,1 gram (zelf erin gezet zaten eerst 4gram ofzo in)
- originele koppeling NRG Mc2
- 12mm Caberateur
- Polini Trekveren
- Originele Uitlaat

als iemand denkt dat ik iets eraan moet veranderen plz reply

THNX
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

als het zo goed loopt dan ga je er toch niet aan kloten :?

Als je de boel nou harder wilt laten lopen zou je kunnen beginnen met een andere uitlaat.

Kortom, formuleer eerst je exacte vraag maar eens :!
 
zat er al onder die vario toen ik em kocht. en hij rijd ni zo geweldig maar da heeft waarschijnlijk met mn bougie te maken strax nieuwe halen en kijken wat ie doet:) ook heb ik er nu wat andere olie in zitten ook ff afwachten..
 
off-topic,

maar ik ben er nog steeds niet 100% van, maar wat doet een drukveer, en waar zorgd het voor ? , waarom moet het sterker, wat heeft de sterkte voor invloed ?, hoe kan het te sterk zijn ???

/offtopic/
 
Originally posted by D10N
off-topic,

maar ik ben er nog steeds niet 100% van, maar wat doet een drukveer, en waar zorgd het voor ? , waarom moet het sterker, wat heeft de sterkte voor invloed ?, hoe kan het te sterk zijn ???

/offtopic/

Een drukveer houdt het zaakje een beetje op spanning zodat de gewichtjes niet gelijk naar buiten vliegen als je gas geeft.

Voor een zwaardere drukveer heb je ook meer vermogen nodig om 'm weer goed te laten oppakken als je gas teruggeeft.
 
Back
Top