universele koso teller - batterij nodig?

streetscraper

Well-Known Member
ik wil dus op mijn batterijloze ludix one een tnt sportstuur en clamp met een universeel koso tellerset.maar heb ik daarvoor een batterij nodig? Het gaat om dit setje:

2wn8rgw.jpg


functies:KM teller, Toerenteller, Brandstofmeter. Inclusief ledlampjes voor richtingaanwijzers, olie en groot licht.
en zit er bij deze tellerset ook een handleiding hoe je het precies moet aansluiten of moet ik dat zelf uitzoeken :+
 
Advertisement - register to remove this

Weet jouw digitale horloge of fietsteller de tijd nog als je de batterij er uit haalt? Geen appels met peren vergelijken. (Ontopic kan ik niets zeggen, ken/heb dat ding waar het over gaat niet sorry ;))
 
Ik bedoel alleen maar dat er meerdere manieren van opslaan van gegevens zijn...
Gast ik heb er zelf een gehad. En in auto's gaat het net zo. Accu leeg? Radio ook leeg... en trek de stekker van je computer er eens uit, en start je computer daarna op, goh wat raar windows draait niet gewoon verder? Nee duh het ram geheugen heeft stroom nodig om gegevens vast te kunnen houden...
 
Nou ik geef Sammy ook gelijk hoor.

Mijn S6 Powertester heeft ook geheugen. Als je de accu loskoppelt en vervolgens weer aan dan staat het geheugen er nog steeds in. Lijkt me bijdeze ook zo? anders kan je nooit een accu verwisselen he?

@ Spnk:

dat van windows gaat alleen op als je hem in hypernate hebt afgesloten.
 
Hij zegt toch juist dat je RAM niets kan vasthouden zonder stroom.. bovendien is het hibernate 8P

Maar dit is een scooter forum, en de enige die je kan vertellen of dat ding een batterij (nodig) heeft is de fabriek, winkel, en iemand die dat ding heeft
 
Last edited:
Nou ik geef Sammy ook gelijk hoor.

Mijn S6 Powertester heeft ook geheugen. Als je de accu loskoppelt en vervolgens weer aan dan staat het geheugen er nog steeds in. Lijkt me bijdeze ook zo? anders kan je nooit een accu verwisselen he?

@ Spnk:

dat van windows gaat alleen op als je hem in hypernate hebt afgesloten.

Schat ik ben ICT'er dat weet ik ook wel...

Ik heb die teller zelf gehad dus weet wel waar ik over praat... :)
 
Back
Top