Unive Verzekering fokking duur

Status
Not open for further replies.
Whahah relaxt toch:D

Hema is wel te vertrouwen denk ik omdat het zo bekend is.. Ga niet bij zo'n 1 of andere onbekende verzekeraar verzekeren voor 100 euro.
 
Hmm, misschien ook maar bij de Hema, 120 euro maar :)

Zijn wel bezig die hema, vroeger rookworsten en theedoeken enzo, tegenwoordig alle soorten verzekeringen, en ze verkopen nu zelfs ook al gas en elektriciteit :p
 
Dankje man voor die geweldige tip voor bij de Hema wel stoer als je vrienden vraagt waar je je ding heb verzkert en dan zegt bij de hema haha :p
en het is ook wel relaxt dat ze 2,5 miljoen euro betalen met een WA verzekering... meer dan bij unive hehe
En ik ben maar 136 ,26 EUR kwijt Exclusief Assurantie kosten..

Anyways thanks :)
 
Idd een grap :#

U betaalt per Jaar 97 ,97 EUR

En Restrato , jij ook bedankt :D Zonder dit topic had ik nog zon dure verzekering ;) Toppie
 
Mijn slider kost 80 euro in de verzekering daar op 17 jarige leeftijd :D. Ben benieuwd hoevele unive dit jaar van mij vraagt. Maar als ik een nieuwe verzekering afsluit en schrijf mijn slider over naar een nieuwe eigenaar kan ik die verzekering dan overzetten naar mijn nieuwe scooter?
 
195 eu armer. bij unive

Voor Benelli 491 RR.

heeft met regio te maken

MAAR!!!!

Je verzekering bij unive is nu wel geldig tot 1 juni en niet 1 mei. dus je bent nu 13 maanden verzekerd.

dit staat op mijn verzekerings bewijs iedergeval?

Meer mensen dit opgevallen?
 
MAAR!!!!

Je verzekering bij unive is nu wel geldig tot 1 juni en niet 1 mei. dus je bent nu 13 maanden verzekerd.

dit staat op mijn verzekerings bewijs iedergeval?

Meer mensen dit opgevallen?
Verzekeringen bij voertuigen met kenteken lopen altijd vanaf de dag dat je hem afsluit tot precies 1jaar later.
 
Univé wordt neit goedkoper naarmate je ouder wordt, en kijkt ook niet naar je regio.
Ik betaalde in Amsterdam net zoveel toen ik 20 was, als in Breda toen ik 23 was.

Scooter is nu niet verzekerd. Als ik hem weer ga verzekeren is het bij de ANWB. Is qua prijs reëel, en je bouwt er alvast no-claim op voor je auto.
 
Verzekeringen bij voertuigen met kenteken lopen altijd vanaf de dag dat je hem afsluit tot precies 1jaar later.

Neehoor, ik heb iets van een maand geleden mn scooter verzekerd. Die loopt nu tot 1 mei. Vanaf 1 mei gaat de nieuwe in en die duurt weer tot 1 mei 2008 :)
 
Toen maar voor anwb(unigarant) gedaan veel cheaper en je krijgt korting met schadevrije jaren.

Hoe zit dat dan?? ik heb nu bijna een jaar die verzekering en heb nog nooit iets eraan gehad... Verrekend die korting zichzelf?? of moet je iets opsturen ofzo?
 
Idd een grap :#

U betaalt per Jaar 97 ,97 EUR

En Restrato , jij ook bedankt :D Zonder dit topic had ik nog zon dure verzekering ;) Toppie

geen probleem kheb er zelf ook een nieuwe verzekering aan over gehouden :D
@Noizemaker- Thnx!
hehe
 
ik ben ook bij unive verzekerd. per maand betaa lik iets van 18 euro ofzo. bij HEMA zou ik gewoon 8 euro per maand hoeven te betalen. ziekelijk weinig:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top