Unive Verzekering fokking duur

Status
Not open for further replies.
Wat duur allemaal zeg.. Unive sucked gewoon :p
Ik heb Orion Direct. Laatst accept-girootje binnengekregen; 115 euro WA
Yamaha Aerox bj 2005, 18 jaar. Alleen heb ik wel dacht ik 50% no-claim korting gekregen :) Wat me opvalt is dat veel dealers ook enkel Orion Direct afsluiten als het via hun geregeld wordt.
 
Omdat Unive duur is sucked het niet meteen.
Je betaald ook voor de service en dienstverlening.

De ene partij is goedkoop, maar als je schade maakt komt een expert, ziet een niet-orginele uitlaat, en je krijgt geen moer.
De andere partij is duur, maar zeurt en zeikt ook niet als je eens een claim neerlegt.
 
dat ben ik niet met je eens.
elke expert zegt dat je niks krijgt als er een snelle/ andere uitlaat op je scooter zit.
dus dat bullshit verhaaltje gaat hier niet op cipher.
 
schade-exper is die niet onafhankelijk???
lijkt me iig niet eerlijk als deze van 1 vd 2 partijen is


verder is dit topic een beetje in herhaling vervallen
en zou dr eigenlijk best een goed hangslot op mogen.
 
Verzekeruzelf is de goedkoopste en heeft een goede service verlening.

Het zou onlogies zijn cipher, dat een verzekeraar die MEER vraagt voor zijn premie juist niet de moeite neemt om een expert langs te sturen, ze hebben het geld er namenlijk wel voor!

Ik betaal 65,03 per jaar voor WA... :D
 
Het was slechts een voorbeeld, misschien een beetje ongelukkig gekozen.
Maar kijk even verder dan alleen de premie voor je een oordeel over een verzekeraar trekt ;)
 
ik ben me er een tijdje terug eens in gaan verdiepen, ik was bij unigarant verzekerd, ik zou hier 260 gaan betalen, voor alleen wa, ik vond dit heel erg duur, dus ik zoeken, vond ik er 1 voor 140, scheelde nogal, ik de kleine lettertjes gelezen, bij unive heb je dus gewoon 500 eigen risico !!! dat is ook niet normaal. unigarant is misschien duur, maar er zit vanalles bij van rechtsbijstand, opzittende GEEN eigen risico, dus ik blijf maar lekker die hoge premie betalen.
 
neit gelijk bij de eerste de beste je verzekering afsluiten.
kijk goed rond voor je je beslissing neemt.
zo als reeds meerdere malen gezegt : bezoek eens een verzekerings agent.
die kan jou de beste en goedkoopste verzekering aanbieden.


en om een lang verhaal kort te maken:

ga niet naar unive want die kloppen alleen veel geld uit je
portmonee en je krijgt er net zo veel voor terug als bij een goedkopere.
 
Ik heb mijn scooter verzekerd bij Johanknegt verzekeringen in Bussum en betaal daar ongeveer 50,- euro met wat schadevrije jaren. Zij zijn echt de goedkoopste die ik heb gevonden. Heb het nummer van hun website gebeld en was meteen verzekerd.
 
het kan dus blijkbaar ook anders, ik betaal bij univé maarliefst 57euri's per jaar. tenminste, dat heb ik berekent op het net. en daar gaat dan nog eens 10% pakketkorting vanaf en dan nog eens 16% korting omdat ik lid ben van het FNV.
 
ik word blijkbaar hard opgelicht hier, betaal 20 per maand, dus 240 per jaar voor een sonic uit 98 :X beetje jammer, kga maar ns wat anders zoeken. is btw gwn WA en verder nix.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top