Un question! :)

Chapel

Very Long Member ;)
Mijn buurjongen heeft een phantom AC->LC met het volgende:
MHR Speed 70cc 2001
MHR 12pen krukas
21mm dell orto + kartfilter + recht spruitstuk
Yasuni Carrera 20
MHR binnenrotor
MHR overrange 2000
MHR Delta Clutch
Prim malossi
Sec polini

wat voor rollen/drukveer moet hij daarbij gebruiken?

ter beschikking wit/geel/rood malossi
en 4.1gram en 4.7gram malossi rollen zit bij de overrange.

bvd
smile.gif

------------------
ZipSp: MHR Speed70;MHR krukas;19mm DO;MHR Hyperreed;recht 19mm spruitstuk;Kartfilter;MHR overrange2000;POWER ONE RACING koppeling met standaard veertjes :);Yasuni c20 en Jolly Sp;HPI binnenrotor;prim en sec malossi;malossi radiateur;malossi remschijf;voor en achter malossi RS24 vering

Advertisement - register to remove this

Als je zulke vette spulletjes hebt kun je ook zelf wel uitzoeken wat voor rollen/drukveer er in moeten... rode malossi veer en 4.1 grams rollen zal wel werken, maar probeer het gewoon uit!!!!!!!!!!!!!!

ja ik doe alles ook zelf maar aangezien het niet mijn scooter is en ik weinig zin heb om er wat aan te doen en me buurjongen nogal lomp is
wink.gif
d8 ik het op het forum even te vragen. misschien heeft iemand een soortgelijke setup.

Hmm, iemand met een soortgelijke setup?

Jijzelf
smile.gif
, geintje Piaggio en Minarelli is niet te vergelijken...

Ik zou het ook niet weten, normaal met zo'n setup wel lichter als 4 gr. maar aangezien het een MHR2000 vario is, zou ik het niet weten...

Het schijnt zo te zijn, dat je met een Overrange (=zeer constant toerenverloop) geen al te zware drukveer hoeft te nemen (is alleen maar onnodige wrijving)... Dus gewoon met de zwaarste beginnen, en steeds lichter... Neem uiteindelijk de lichtste veer waarbij je geen dips hebt (maar dat zal wel meevallen met een Overrange
smile.gif
)...

Als je buurjongen zo lomp is, vind ik het best knap, wat ie gemaakt heeft...

Alletwee trouwens, is er bij jullie nog geen Politie uitgevonden, zonee: ik kom er aan
smile.gif
smile.gif
...

Ik ken jouw nick ergens van, kwam jij hier een tijd geleden ook weleens, of zit jij vaak in dat gastenboek van Scootparts te rotzooien
smile.gif
smile.gif
?

Greetz.

Originally posted by Chapel:
ja ik doe alles ook zelf maar aangezien het niet mijn scooter is en ik weinig zin heb om er wat aan te doen en me buurjongen nogal lomp is
wink.gif
d8 ik het op het forum even te vragen. misschien heeft iemand een soortgelijke setup.

Carlo...dat valt me van je tegen.
Hoe kan het nou dat die knakker WEL een binnenrotor kan monteren en afstellen en NIET de juiste rollen + drukveer kan vinden? En met jouw MHR ervaring op je Aerox moet je toch ook wel wat weten...?

Bart:
Jah ik kwam vroeger hier ook al op het forum en ik zit ook op de prof/scootertuninglist carloz@wanadoo.nl

Pin:
Ik heb zijn blok totaal in elkaar gezet en binnenrotor afgesteld
smile.gif

maarja ik ga vanmiddag wel ff wat configs bij hem proberen
smile.gif

Oke eerst even antwoord op je vraag: rond de 4 gram moet wel goed zijn, maar je kan beter zelf gewoon proberen. Het is best wel zonde als je de verkeerde rollen er in zet bij zo'n mooie en dure setup.

En chapel misschien ben jij wel een leuke uitdaging voor arne, die zoekt namelijk die hem er uit kan rijden. Kijk anders maar even bij Piaggio-eindelijk heb ik em...

Back