Uitvallen bij regen

Endymion

Well-Known Member
Hey, ik heb weer de laatste tijd problemen met men scooter. Telkens als het regent, kan ik 200m rijden en daarna begint hij te sputteren en valt hij uiteindelijk uit. Ook laat mijn uitlaat plofgeluiden als hij sputert en ik wil gas geven. Ik dacht eerst aan de luchtfilter, dus heb ik er een doppler filter op gestoken, maar hetzelfde probleem bleef zich voortdoen en heb ik maar men originele filter er terug opgestoken. Weten julie waar het probleem aan zou kunnen liggen?

bedankt

Advertisement - register to remove this

Endymion said:
Hoeveel kost zo een waterdicht bougie kapje en is het moeilijk te plaatsen?
2/3€ en gewoon kijken hoe het erop zit,en erin draaien,je ziet dat wel,waar je je kabel moet indraaien,in de bougiedop zit een pinnnetje,daarop staat schroefdraad,drom moet je draaien :p:p

hey

ik heb hetzelfde probleem gehad

je koopt ff nieuwe bougiedop en zorgd ervoor dat je de aansluitingen goed dicht ( tussen bougie dop en bougiekabel bougiekabel en bobine en bougiedop bougie)

dat doe je met van die rubbers die je er dan om heen doet zodat er geen vocht bij kan komen

en contactjes ff in de vaseline zetten

dus overal waar stroom door moet de kale plekken dus stekkertjes enzo

dan komt er geen water meer bij

en natuurlijk de heilige rode siliconen bougiedop (hierbij vaak wel nieuwe bougie nodig omdat deze het ronde kopje gebruikt)

ik had dat eerst ook.
Luchtfilter, word vochtig, of te nat.
of idd bougiedop.
maar ik denk eerder dat het iets met je luchtfilter is dat die nat word, waardoor hij verzuipt want daardoor gaatie sputtere en knalle uit de uitlaat

degrees said:
ik had dat eerst ook.
Luchtfilter, word vochtig, of te nat.
of idd bougiedop.
maar ik denk eerder dat het iets met je luchtfilter is dat die nat word, waardoor hij verzuipt want daardoor gaatie sputtere en knalle uit de uitlaat

nochtans toen het regende heb ik mijn doppler luchtfilter eraf gehaald toen ie begon te stotteren en heb er direct mijn orginele (die compleet droog was) erop gestoken en ik kon geen 10 m vooruit komen :s

Back