uitlees dongel asiangear euro 4 orig

Svenkuperus05

New Member
heeft iemand deze dongel set ook te koop. of is die nog ergens te koop? ik had al een complete set besteld met een sentinel safenet key alleen deuss service kan de hasp key niet vinden.


Groeten,

Sven
 
Advertisement - register to remove this

Dus je hebt alles besteld maar met een key, en geen dongel.
Dan is de key dus niet goed.
Was zeker ook nog prijzig?
Ik heb met moeite alles bij Zandri besteld.
 
Goeie dag bull dog
Ik ben zelf ook opzoek naar de Agm uitlees dongel maar waar is de usb stick voor bedoelt.
Ik ben hiernaar opzoek voor mijn bedrijf Mvg
 
Het is bij geen een zaak meer te krijgen
Maar de usb stick die erbij zit is die om de blauwe kabel te laten werken toch want de software heb ik al op me laptop staan
 
Oke kan je mij uit legen precies de werking van de van de usb stick
Is dat een bestand die de usb stick heeft
Is dat te kopiëren op een andere usb stick
Want heb wel een kabel gevonden
En die blauwe kabels zijn overal we tekoop.
Weet of dit mogelijk is. Daarom vraag ik het aan jouw
 

Attachments

  • BAD215E8-3AD0-4ED7-B72E-70904B527A47.jpeg
    BAD215E8-3AD0-4ED7-B72E-70904B527A47.jpeg
    63.2 KB · Views: 7
Die dongel is om te voorkomen dat als je niet voor de software betaald hebt, je deze software niet kunt gebruiken.
Dit kun je zien als, een sleutel voorzien van een chip van je scooter, zonder deze sleutel kun je de scooter ook niet gebruiken.
De data die op deze dongel staat kun je niet zomaar kopieeren, dat zou wel al te gemakkelijk zijn.

Maar wat is het probleem, waarom zou je illegaal aan de slag gaan als dit voor je zaak is?
Schaf zo'n set aan en trek deze af bij de belastingen als investering.
 
Ja dat was mijn vraag of dat kon
En het geld dat heb ik er voor over alleen het is nergens te krijgen vandaar dat ik een andere oplossing zoek
 
Misschien contact opnemen met de importeur van het merk scooter waar je aan wilt gaan werken of met D'ellorto zelf, de fabrikant van deze ECU-CLC, van wie ook deze software afkomstig is.
 
Misschien contact opnemen met de importeur van het merk scooter waar je aan wilt gaan werken of met D'ellorto zelf, de fabrikant van deze ECU-CLC, van wie ook deze software afkomstig is.
Zelf al contact gelegd met AGM en dellorto Italië zij geven deze software dongle niet vrij al zeker niet voor particulieren. Ben zelf opzoek naar een dongle key voor de deuss service tool maar heel heel zelden te vinden. Er zijn wel enkele programmeurs online die deze kunnen maken als u ze de software bezorgd maar is wel vrij prijzig voor de maak ervan en allemaal buiten Europa voor invoertaxen zal het wel tellen ook.
 
Die komen denk ik ook niet meer op voorraad. Misschien mogen ze niet meer uitgeleverd worden en dit soort shops.
 
Dan ben ik net op tijd geweest om er 1 te bestellen destijds.
Via Zandri steeds niet op voorraad.
Helemaal. Ik ben ondertussen 2 weken aan het zoeken. ettelijk iedereen al aangesproken van leveranciers en dergelijke en niemand kan/wil verder helpen. Kwa service kan het wel tellen mocht ik er vinden zal ik het posten maar das precies diamant zoeken.
 
Ik heb gewoon paar keer Zandri gebeld en aangegeven ik moet die spullen hebben.
Hun gaven op gegeven moment aan volgende week komen er een paar binnen.
Toen heb ik via de chat contact gehad, er was er nog 1, en ze hielden die in de wacht tot ik direct erna er 1 in bestelling had gezet.
 
Ik heb gewoon paar keer Zandri gebeld en aangegeven ik moet die spullen hebben.
Hun gaven op gegeven moment aan volgende week komen er een paar binnen.
Toen heb ik via de chat contact gehad, er was er nog 1, en ze hielden die in de wacht tot ik direct erna er 1 in bestelling had gezet.
Hoelang is dit geleden dat u deze heeft besteld bij zandri misschien ook eens proberen bellen en navragen. Elke optie is goed om te proberen momenteel
 
Back
Top