uitlaatpraat

Advertisement - register to remove this

Pak gewoon een willekeurige schottenloze uitlaat, ruk de demper ervanaf.
Gegarandeerd een teringherrie
smile.gif

Toen ik de demper van mn Polini For Race afhaalde werd ik bij het stationair draaien al bijna doof... (MHR Replica 70cc cilinder)
 
Ik was een keer doordeweeks 's avonds aan het rondrijden (+/-22:30) en toen klapte mijn Tecnigas demper ervanaf!!! Ik moest nog zo'n kilometer of 3 tot ik thuis was....
Nou ik kan je wel vertellen dat ik het idee had dat alle gordijnen van de huizen waar ik langs kwam opzij gingen....
Niet meer normaal wat een takkeherrie!!!
 
Als je herrie maken wil kan je het best een powerfilter gebruiken of een Mtrakit kopen en hier de dempvulling uit halen, blasst ook wel aardig wat dB
 
Wat loop jij nou weer te eikelen?

Hij zegt toch; "gewoon interesse"?

Een For Race geeft naar mijn mening bovengemiddeld veel herrie (correctie; mooi geluid voor ons, kankerherrie voor saaie mensen)...

Een MK geeft ook veel geluid, maar het is bovendien heel irritant...zoals RMC al zei...

Greetz.
 
mijne maakt ook vrij veel herrie, kundo uitlaat (eigenlijk voor 70cc, ligt nu op 50, maar aangezien die 50 uitlaat een PLOP PLOP geluid maakt toch maar deze erop) en powerfilter............... klinkt wel gaaf vind ik, echt zo hoog HING HING geluidje
 
Bij m'n orginele uitlaat (speedfight) was een keer dat buisje gescheurd, en later afgebroken. Dat was ook echt een tering herrie, en ik kwam gewoon met moeite op de 40. op een gegeven moment zag ik voor mij een klein jochie met z'n moeder lopen, op zo'n 80 meter afstand. hij z'n vingers in z'n oren douwen....
was wel lachen toen om te zien. maar wel heel wat minder prettig om daarmee te rijden. (gelukkig niet aangehouden, hoewel ik wel wouten tegenkwam).
 
Ja jongens, wat dit betreft ben ik nog steeds de master. Ik reed naar school met evo70 en nardo en 24 mikuni/TP (incl powerfilter) naar school en toen blies ik ook mijn demper eraf. Ik gewoon doorgereden, want ik kon ook niet meer terug. Lekker volgas door de stad. Dit was echt wel ZO EEN HERRIE, dat ik me er eigenlijk voor schaamde. Maarja, toen werd ik aangehouden door de politie...
frown.gif
 
ik denk dat de meest geziene/gehoorde teringherrie auspuff wel de oude MK pijpjes zijn, dat zijn dus die met de korte dempertjes. tegenwoordig hebben ze die lange dempers, en dat gaat wel geloof ik, zolang er dempingspul in zit
smile.gif
 
MK spant, wat 'normale' snelle uitlaten betreft, de kroon. Wat een kolere herrie! Als ze nieuw zijn gaat het nog wel, maar na een week 0f 2-3 is het dempingsmateriaal al verbrand en dan is het een hel! Nieuwe types maken iets minder herrie. En waar ik woon rijdt verdomme bijna iedereen met een MK!

Maar daarentegen, een hebo, yasuni, evo of mhr pijp met dikke 70 klinkt weer supermooi!!!!

Greetz
 
tja kut buisjes zijn dat op een ori sf pijp!
op de sf van mijn ma is al voor de tweede keer zo´n buisje afgeknapt, garantie he! toen hebben we er maar een giant2 onder gezet, en mijn ma merkt het verschil niet eens.....
laatst heb ik ook voor de gein eens mijn race aerox met mhr pijp ZONDER demper gestart, haha tering wat een herrie he.
biggrin.gif
 
Op Piaggio maken Giannelli's best een duf geluid, tenminste zeker de Nr-x/Pro 6/Metal en Nardo, Spl weet ik dus niet... misschien maakt een Shot wel meer herrie als een Nardo (newbie-mode
smile.gif
)...

Een For Race maakt ook een behoorlijke tyfusherrie vergl. met de geleverde prestaties...

Greetz.
 
je kunt natuurlijk ook zonder uitlaat je scoot starten.... :-D
Als hij dan nog blijft lopen, heb je gegarandeerd veel geluid.
Misschien kun je er dan ook nog voor zorgen dat er resonantie optreedt, en heel de scoot meetrilt (en uitelkaar).
 
Originally posted by tIM:
is slecht voor je cilinder...

Ik denk, dat ik de kroon ga spannen met me hebo racing 3 pijp, en geen filter
smile.gif


Owja, nardo schijnen zich zoiezo niet zo goed staande te houden op evo70, Colin molt ook 1 keer perweek een demper op ze beta...


Hoe doet die hebo racing 3 het? Ik heb namelijk een hebo racing 2. Wat is het verschil in uitzicht en prestaties?

------------------
Appie SR replica: hebo alu 70cc, hebo SP2, 17.5mm dell'orto, top-racing vario + V-Snaar, hebo koppeling met rode malossi drukveer.
 
Back
Top