This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Uitlaat

Status
Not open for further replies.

ReMuS 1988

Enschede ! ! !
Heej
ik ben van plan een nieuwe uitlaat aan te schaffen
het gaat om mijn runner (pia dus :bonk
ik heb al een Nrx gehad maar dit liep voor geen meter
vergeleken met de minarelli versie ondanks de herrie

nou zit ik te twijfeln tussen een laser xpro
en de metrakit met onderlangse demper

welke zou het best presteren op mijn runner
met 50cc en 17,5 DO

niet dat ik weer zo'n miskoopje heb als de nrx

Groet Jeroen
 
de laser xpro woensdag nog van mijn scoot af op die van me neef gezet
runner met 50cc 17,5mm

ding maakt heel beschaafd geluid nu
trekt flink hard op
en op het terrein van de garage haalde we 85@ teller (terrein is echt niet groot)

moet nog even keer vragen wat zn top nu is

maar het geluid is subliem
en de looks zijn erg mooi
en het chroom:~
 
een nrx loopt op piaggio nog helemaal niet zo slecht

mja , een for race loopt erg goed op std cilinder , een Bidalot S2 ook erg goed Metrakit gaat tegenvallen en erg veel kabaal
 
hmm mijn oog valt op een

Laser xpro chroom 2dehands voor 75 euro
metrakit onderlangs NIEUW voor 70 euro
of een Ixil twinner 2dehands rond de 100 euro

dan vind ik de metrakit wel errg aantrekkelijk om
te kopen ?
 
Je gaat een miskoop doen op die Ixil twinner, dit is namelijk de meest lelijke pijp die er bestaat en je trekt er alleen de aandacht mee van de agenten wegens het kabaal en uiterlijk. De Metrakit vind ik ook een erg vervelend geluid maken. Dan zou ik dus eerder voor Laser Xpro gaan een mooie uitlaat met een leuk geluid en leuke prestaties.

Maar de Yasuni R en Bidalot S2 zijn ook erg leuke uitlaatjes, met een mooi geluid en leuke prestaties.
 
PS. Het gaat hier trouwens om deze metrakit uitlaat
er zijn geloof ik namelijk verschillende typs in kwa lange en korte demper
zag ik op internet
http://www.pro-wheelsweb.nl/images/dsc04516.jpg
zijn deze prestaties zo slecht dan ? of valt dat wel mee het hoeft natuurlijk niet super super te zijn als het leuk rijd voor op straat. ik ben een runner met nrx en een benelli met tecnigas next gewent dus,,

de twinner haakt af
en een bida of yas R zijn behoorlijk schaars
dus de metrakit of de laser ?
vind de metrakit persoonlijk wel wat hebben met zijn demper onderlangs, orgineel zeg maar
 
nickaerox2003 said:
Metrakit gaat na een tijd hard geluid maken, je kunt voor de popo's denk ik beter een Laser X Pro nemen. Loopt denk ik ook beter dan een Metrakit


dat maakt niks uit, als de politie jou ziet rijden met een andere pijp, ben je zowiezo al vaak een doelwit.
Iig zou ik zelf ook voor de Laser gaan aangezien dit een beschaafde pijp is en niet zown belachelijk snerpend geluid maakt als een Nrx
 
eey kerel ik zou toch voor de yasuni r gaan want hij is makkelijk af te stellen en ik vind het zelf een geweldig geluid op een std 50

mzzl martijn
 
Hmm jaa maar er zijn 2dehans maar
weinig mooie R's te vinden
en kwa nieuw prijs vind ik ze wel prijsig

maar het gaat mij eigenlijk nog tussen de metra en laser
dat zijn mijn 2 top uitlaatjes die ik op oog heb
hoe zit het met prestatie verschil van deze 2 op pia ? kan iemand dat vertelle ?
 
Status
Not open for further replies.