Uitlaat zip 4t

Joazvs

New Member
Hallo,

Ik wil graag voor de looks en geluid een andere uitlaat onder m’n zip 4t zetten, alleen heb ik echt geen idee welke ik zou moeten kiezen. Akrapovic zou het beste zijn, maar gezien de prijs ging ik al gauw maar alternatieven zoeken. Hier zijn een paar die me leuk leken:
- Jamarcol uitlaat
- Tecnigas 4scoot-tre
- Gmax turbokit
Welke van deze 3 zouden jullie kiezen en waarom of hebben jullie nog andere goede alternatieven? Alvast bedankt

- Joaz
 
Advertisement - register to remove this

dnh300 ik heb een turbokit en mn broertje ook zonder demper indd een zwaar geluid maar bij mn broertje kan de db killer er zo uit en bij mij zit hij muur en muur vast hebje tips?
Hoi,

Eerst ff die borgring eruit halen. Daarna kun je via de andere kant van de demper de db-killer er zo uit timmeren. Gewoon ff een stok erin en daar een paar flinke klappen op geven tot de db-killer eruit valt.
 
Hoi,

Eerst ff die borgring eruit halen. Daarna kun je via de andere kant van de demper de db-killer er zo uit timmeren. Gewoon ff een stok erin en daar een paar flinke klappen op geven tot de db-killer eruit valt.
borging is er af maar dan bedoel je demp er vanaf halen en dan stok erin steken en dan paar x flink maaien?
 
Ik zou geen jamarcol nemen aangezien een zip 4t daar vermogenverlies van krijgt.
Van elke after market uitlaat verlies je vermogen. Behalve de neppe standaard uitlaten.
Post automatically merged:

Een vriens van mij heeft een ali expres akra met een echte akra voor bocht en het gluid is echt geweldig en het is totaal niet fezien dat de demper nep is
Welke heeft hij? Vind ik wel eens leuk om te testen.
 
Last edited:
Van elke after market uitlaat verlies je vermogen. Behalve de neppe standaard uitlaten.
Post automatically merged:


Welke heeft hij? Vind ik wel eens leuk om te testen.
Gewoon op Aliexpress kijken zijn allemaal de zelfde dempers alleen hebben ze een andere prijs
Maakt dus ni uit welke je koopt
 
Gewoon op Aliexpress kijken zijn allemaal de zelfde dempers alleen hebben ze een andere prijs
Maakt dus ni uit welke je koopt
Ja ik had het al een beetje gezien alleen is het best lastig een goedkope voorbocht te vinden. Ik kan zelf niet lassen. De jamarcol bocht past wel maar daar kun je de veertjes niet aan hangen om de demper erop te houden. Dus moet je eigenlijk een echte akrapovic bocht kopen maar die gaat naar de €200.
 
Back
Top