Uitlaat yamaha jog r

PimpDown

Well-Known Member
Ik heb een yamaha jog r en wil er graag een terugloopuitlaat op zetten,mijn vraag is welke kan ik het beste kopen? en wat ik nodig heb voor het afstellen daarvan, will er ongeveer 160 euro aan besteden en scooter tegen de 80 laten lopen

alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

als je std uitlaat niet dichtgekoold is of is versleten moet je de scooter ontgrenzen, dan loopt hij makkelijk tegen de 80 aan.

dan hoef je enkel maar wat afstelspul kopen.
 
Last edited:
beter gewoon een sito plus kopen , dan loopt ie ook wel 80 , en dan ben je veel minder afstelspul nodig..

voor een snelle uitlaat afstellen ben je een aantal setjes rollen , drukveren , trekveren en sproeiers nodig minimaal , en dan heb je amper meer dan nu maar het afstellen is wel veel lastiger en moet vaker opnieuw gebeuren.

waarom zou je dat willen ..?
 
een sito loopt even hard als bv een next. maar is ook makkelijker af te stellen dan de meeste terugloop uitlaatjes. meestal trekt een std uitlaat ook met vrijwel weinig afstelmatriaal ook best goed op.
 
ik hoor het ook maar van iemand anders, waarschijnlijk weet jij er meer vanaf dan mij,maar ik wil graag weten wat een mooie terugloper voor mijn scooter is:)
 
als het toch enkel mooi moei zijn, moet je zeker voor een turbo kit rr gaan. (heb je in 1 keer 2 teruglopertjes) en zeker onze aanbevelingen niet volgen.

en als je dan nog niet overtuigt bent gebruik dan eens gewoon de search
 
als die even hard gaat moet die dus hetzelfde zijn maar waarom moet je dan anders afstellen?

je snap dus niet hoe een scooter (zeker een 2takt scooter + variomatic) werkt. Dat blijkt wel uit je vraag/opmerking.
Wees dan verstandig en gebruik de tips die mensen je geven :)
 
Back
Top