uitlaat yamaha aerox

Aerox70cc.1305

New Member
Ik heb een 70cc yamaha aerox 2012 loopt ongv 100 met ZGAN yasuni c16 uitlaat. ik wil dus nu een andere uitlaat om dat ik hem wil gebruiken om naar school te rijden en die terugloop maakt veel herrie en ik denk niet dat ze daar op school blij mee zullen zijn dus ik wou graag een stillere uitlaat die nog wel wat extra vermogen geeft. welke uitlaten raden jullie aan?
 
Advertisement - register to remove this

Op school zullen ze niet zo op je letten, zolang je maar niet rondjes over het schoolplein gaat rijden. Ik zou me meer zorgen maken om een agent die langs rijdt
 
Demperwol zou er al in moeten zitten. Je kan kijken of dat nog genoeg is. Voor de rest kan je niet echt met zo'n uitlaat klooien
 
Ik heb een 70cc yamaha aerox 2012 loopt ongv 100 met ZGAN yasuni c16 uitlaat. ik wil dus nu een andere uitlaat om dat ik hem wil gebruiken om naar school te rijden en die terugloop maakt veel herrie en ik denk niet dat ze daar op school blij mee zullen zijn dus ik wou graag een stillere uitlaat die nog wel wat extra vermogen geeft. welke uitlaten raden jullie aan?
Dan lever je wel nogal wat performance in, vervang je demperwol of gooi er desnoods gwn een dikkere demper op
 
Back
Top