Uitlaat vervangen

Thimobl

Member
Een misschien domme vraag die ik niet heb kunnen vinden, maar ik heb bij de originele vespa s 2 takt een buis lopen terug naar een luchtfilter. Als ik nu een uitlaat koop zonder zo’n extra buis op de uitlaat verlies ik dan geen vermogen omdat de carburateur minder lucht krijgt of maakt dit niet uit?

Met een extra buis op de uitlaat bedoel ik dit:
 

Attachments

  • 153C3891-6BA4-42BB-AB5B-B815ECCADC5C.jpeg
    153C3891-6BA4-42BB-AB5B-B815ECCADC5C.jpeg
    17.9 KB · Views: 7
Advertisement - register to remove this

Nee , als er een slang op dat uitsteeksel zit , is het om een schonere uitlaat gassen stoot te creeren .
Laat ze eens maar eens die oude vervuilende , zwarte rook uitstoot Vrachtwagens uit het Oostblok maar eens gaan aanpakken.
 
Nee , als er een slang op dat uitsteeksel zit , is het om een schonere uitlaat gassen stoot te creeren .
Laat ze eens maar eens die oude vervuilende , zwarte rook uitstoot Vrachtwagens uit het Oostblok maar eens gaan aanpakken.
Ja, groot gelijk heb je! Ik was gewoon benieuwd wat ik ermee aan moest als ik een andere uitlaat eronder zou zetten! Maar dit beantwoord mijn vraag danku!
 
Aansluiten als het erop zit..

Dicht maken als je het niet gebruikt.

Wil je het mooier maken kan je het ook ergens netjes eraf halen en dicht lassen.

Maar makkelijkste is laten zitten.
 
Aansluiten als het erop zit..

Dicht maken als je het niet gebruikt.

Wil je het mooier maken kan je het ook ergens netjes eraf halen en dicht lassen.

Maar makkelijkste is laten zitten.
De extra buis op de uitlaat is inderdaad ijzer maar bij een nieuwe uitlaat zit die er niet. Dan blijft alleen de rubberen buis naar de luchtfilter over!
 
Back
Top