Uitlaat van schakel op aerox.... En welke cil?

Status
Not open for further replies.

Renovatio

143km/h
Nou ik ben dus beetje aan brainstorme, en ik kom allemaal met rare ideeen in me hoofd. :|

Ik vroeg me dus af, kan je een schakel uitlaat (met een beetje modificatie waatschijnlijk) aansluiten op een aerox minarelli blok horizontaal.. En dan zeg maar uitlaat onder de achterkuip plaatsen? Of kan het zowiezo niet...

En ik ben van plan om nieuwe cil te kopen, ben deze wel een beetje beu..

Ik d8 aan een manston 2 of teampje?
Iemand advies voor mij of een andere cil zelfs?

Greetz,
John
 
Advertisement - register to remove this

najah dan word het maar uitvoeren die handel, koop zo snel mogelijk wel een leuk uitlaatje die niet al te duur is en ga het maar probere 8)

En nu nog me cil, ik weet niet welke nou het beste is voor op straat.. dan vind ik die manston een tikkie te duur voor straat :rolleyes:
 
Stephan@Spy said:
En niet geschikt voor straatgebruik. En zich maar afvragen waarom de scooterrijders in een slecht daglicht staan.....

:z doei, kijk 70 cc maar toch een normaal snelheid behouden mag vind ik wel +ralf+

Dat sommigen er ook mee racen op straat ok :X maar dat is neit mijn manier van doen en laten :)
 
Er wordt je dus verteld dat je alleen met een uitlaat die onder je kont uitkomt kunt rijden als je een ijzeren stang ipv veer neemt. Anders veer je je uitlaat namelijk naar de klote (en wat die nog meer mee zal nemen). Dit is echt zo, hier is al een keer een lang topic over geweest.

Nou wil jij dit dus toch uitvoeren mbv een stang als achterveer, wel eens gedacht wat er dan gebeurt als je over een drempel rijd zonder veer? Dan blijft er ook helemaal niets heel.

En als je toch een uitlaat moet omlassen, waarom dan eentje van een schakel? Je moet hem toch helemaal verbouwen, of je dan een normale pijp verbouwd of die van een schakel maakt niet veel uit...
 
G.O.A.T said:
Er wordt je dus verteld dat je alleen met een uitlaat die onder je kont uitkomt kunt rijden als je een ijzeren stang ipv veer neemt. Anders veer je je uitlaat namelijk naar de klote (en wat die nog meer mee zal nemen). Dit is echt zo, hier is al een keer een lang topic over geweest.

Nou wil jij dit dus toch uitvoeren mbv een stang als achterveer, wel eens gedacht wat er dan gebeurt als je over een drempel rijd zonder veer? Dan blijft er ook helemaal niets heel.

En als je toch een uitlaat moet omlassen, waarom dan eentje van een schakel? Je moet hem toch helemaal verbouwen, of je dan een normale pijp verbouwd of die van een schakel maakt niet veel uit...


Laten we eens beginnen:

Kijk dat jij denkt dat ik een ijzeren stang ga plaatsen als achterveer ben je denk ik niet nuchter?
Waar word mij verteld dat er een ijzeren stang moet komen? Volgens mij ben jij de enige.

Heb je het zelf eens geprobeerd een schakel uitlaat op scooter? Zo nee kom aub niet vertellen hoe het gaat en dat ik er een íjzeren stang nodig voor heb. Kijk eens naar www.knokke-scooters.be..

Volgens mij ben ik hier geen ijzeren stang tegen gekomen bij een scooter met schakel uitlaat. Ik weet dat een scooter uitlaat 100% overeenkomt met een scooteruitlaat maar ik zoek weer is wat nieuws.

Wie zegt dat IK hem onder mijn achterkant doe? Ik vroeg of het kon niet dat ik het ook werkelijk zal doen.

Dat je met een ijzeren staaf als veer en dan over een drempel heen gaat dat ie stuk gaat begrijp ik wel, maar welke idioot rijd er nou in godsnaam met een ijzeren stang als veer op straat? Jij misschien?

Kijk weetje ik wil gewoon ook weer is wat origineels, ik heb hier namelijk nog niemand gezien die aan bijde kanten van zijn scooter een uitlaat heeft. Dus kortgezegt: een schakeluitlaat die 2 kanten op gaat...

Of het gaat lukken? Ik hoop van wel. Zo niet? Blijven proberen..

Kijk het is leuk dat er al een topic is over gemaakt, ik heb hem iig niet gezien sorry :)

Maar genoeg met deze sh*t ik doe het gewoon, ZONDER een ijzeren staaf. Wat een normale scooteruitlaat bounced ook gewoon mee met je blok, dus dat gaat bij mij ook gebeure..

Allemaal bedankt,

GReetz,

John
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top