Uitlaat te heet?

Uhu ff bougie sleutel lenen/kopen. Of kan het ook anders?
Maar contact gaat wat lastig aangezien ie het gewoon zonder doet en ik geen sleutel heb xD
 
zonder sleutel? :p zo gekocht?

Bij je contact heb je een aantal draden. ze komen allemaal bij elkaar (bij de aansluiting) op één na. Dit is een zwartwitte draad. Als die los is loopt die ook zonder contact. Miss is dat het probleem?

En ja gewoon bougie sleutel lenen. Want steeksleute lukt niet bij luchtgekoeld.

Edit: Woeps jullie waren me voor :D
 
Ja van me broer maar hij was sleutels veloren8P
Moet ook dus een nieuw setje kopen.
Moet ook even nieuwe kabelboom aangezien me (iets met) licht draadjes gaan fikken/smelten als ze tegen me voorvork komen.. :p ect ect...
 
Koop een ratelset daar zit ook wel een bougiedop/bougiesleutel in. DIe hele set zal je sowieso nog wel vaker van pas komen.

En ja een contactslot moet je gewoon hebben, het is toch geen crosspuchje ofzo :-?
 
ja en bij een sr heb je wel een ratel nodig eigenlijk. Want je kan anders maar een klijn slagje maken steeds met dat frame wat in de weg zit.
 
Koop een ratelset daar zit ook wel een bougiedop/bougiesleutel in. DIe hele set zal je sowieso nog wel vaker van pas komen.

En ja een contactslot moet je gewoon hebben, het is toch geen crosspuchje ofzo :-?

Nee joh ;P een sr

Heb net de kleur van bougie gecheckt vond in de gereedschap kist nog een ding op een bougie sleutel leek, en zonder beun gedoe eruit gedraaid
Bougie is keurig koffie kleurtje *D
 
Ja je kan dat niet echt bekijken zonder contactsleutel he.. je moet namelijk volgas rijden als je scooter warm is, dan contact uit, en dan snel remmen en je bougie eruit draaien om de kleur te bekijken. Jij laat hem waarschijnlijk uitgaan door je vinger in je luchtfilter te douwen dus dan klopt die kleur sowieso niet ;)

Gewoon contact opbouwen, kost twee tientjes, en dan hoef je niet zo beun te doen en wordt je scooter ook niet gejat of dat iemand hem start terwijl jij er niet bent en zo je benzine verneukt
 
Ah, nee ik doe hem uit door de choke.. en wann is ie dan ong warm?

Paar keer op en neer rijden op een fietspad (almere) zoiets? of echt zeker 5 min rijden?
Ik ben toch nog pas 15 dus veel/ver rijd ik toch niet :p
 
Is dat niet een beetje gevaarlijk als je vol gas rijd, of ligt het kabeltje helemaal bloot o.i.d?
Nja, maakt ook niet uit. Het gaat er gewoon om dat je scooter in 1 klap uit moet staan. En niet door middel van hem te verzuipen ;)
 
En bij volgas, dus voor de laatste keer: contactslot erop ;) of hang jij naast je scooter om dat kabeltje los te trekken terwijl je 70/80 rijdt
 
Zeg, nu heb ik dat gecheckt dus ik zette me bougie erweer terug in.
Maar nu stottert ie en rijd dus voor geen moer...
Wat moet ik checken?
Heb em met me hand erin gedraait
en gewoon heeel goed vast gezet met gereedschap maar hij blijft stotteren?
Alles is standaard
er zat een yasuni z op maar ik kwam er achter dat een Sito plus beter reed...
Zou het me sproeier kunnen zijn? heb nu 78
 
Zeg nu heb ik dat gecheckt en het was wel goed maar nu stottert ie als een gek
Heb al geprobeerd om em met de hand gewoon erin te draaien en heel vast met gereedschap ect. maar hij blijft stotteren.

Had me luchtfilter ontgrenst en een sito plus erop gedaan wat dat reed beter dan de Z.
Maar ik had het opeens na de bougie eruit en in gezet te hebben.
Sproeier is 78.
 
Back
Top