Uitlaat std Aerox 2010?

Status
Not open for further replies.

nickasjuhh

Well-Known Member
Beste forumleden,

Ik heb sindskort ene nieuwe aerox 2010 zwart. Ik heb mijn varioring er al uit maar het optrekken vind ik te langzaam en top is maar 60( op een lang recht stuk) meestal haal ik net de 50. Ik wil er dus ene andere uitlaat op. Ik zat te denken aan een gianelli shot (150 euro). Die schijnt het goed te doen op een std scooter. Wat denken jullie? Mijn budget is niet heel groot dus een yas r wordt het sowiesow niet:)

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Je kan ook de prop uit de uitlaat halen en daarna het zooitje goed afstellen, dan zal het ook wel lekker optrekken.

Verder, een Giannelli Shot is zeker een goede uitlaat en presteert goed, ook op 70cc
 
Hebo performer is mooie uitlaat die lekker klinkt en je nooit tegenkomt, maar ook erg goede prestaties geef, is 142 euro dacht ik..
 
Als je hem goed afstelt rijdt het wel lekker, niet veel harder dan met de originele ontgrenst (70 a 80 echte +-)

Kan je wel alvast voorspellen dat het demperhoesje zal losraken en gaan rondjes draaien, dat maakt verder niet uit alleen verdwijnt het logo dan soms uit het zicht.. maakt verder ook neit uit maar wel een bekend iets van die dingen.
 
Gaat spinnen ja, maar maakte bij mij geen geluid hoor.. uitlaat zelf heeft apart geluidje vind t wel leuk maar kan zijn doordat er geen demperwol in zat als ik het me goed herinner.
 
Gaat spinnen ja, maar maakte bij mij geen geluid hoor.. uitlaat zelf heeft apart geluidje vind t wel leuk maar kan zijn doordat er geen demperwol in zat als ik het me goed herinner.
Dat had ik ook met de oude uitlaat;p.
Beetje apart en hard geluid. De demper gaat idd spinnen vond het wel grappig})
En ik had er ook geen demperwol in zitten mij hoorden ze van 2 km ver al aankomen xd:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Zo erg was het niet er zat wel zon mitrailleur bus in, is verder wel een goede uitlaat ja nickasjuhh voor het geld wat je ervoor betaald. Als je echt het maximale uit je verdere onderdelen wil halen zou ik voor een Gianelli Shot of Yasuni R bijv gaan, kost wat meer maar doet ook net een klein beetje meer nog. Of dat prijsverschil het jou waard is is een afweging die jij zelf moet maken ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top