Uitlaat Scheuren

hebo-rox-04

cycling sucks
Beste dames en heren.

Ik heb al een tijdje een laser x pro. Tot vorigenweek geen problemen me gehad. Maar toen vloog mijn demper eraf. het was het binnenwerk wat gescheurd was, dat na 3x lassen pas echt bleef zitten.

Nu was dat in orde, inmiddels circa 20km gereden, is de tailpipe aan de uitlaatkant helemaal rondom gescheurd en heb ik nu een expansievat zonder tailpipe.

Heeft dit een oorzaak door bijv. veel trillingen foutieve montage???? Dat een uitlaat op die punten kan scheuren is mij na search wel bekend geworden, maar is het normaal dat dit in een tijdsbestek van 20km( 1 Rit ) gebeurd?

Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Mja, is je sproeier groot genoeg? Ik heb dit ook gehad toen ik een tijdje met een te kleine sproeier reed. (ook een bekend probleem met shot's en niet std cilinders)
 
waarschijnlijk heeft je demper gewoon onder spanning erop gesteen , gewoon er op lassen , en dan spanningsvrij erop zetten.

idd Melf, door het lassen is de demper een beetje scheef gaan zitten, waarbij de taipipe onder spanning komt te staan:rolleyes:, daarom scheurd ie.

Kei bedankt, ik denk dat ik de demper erop laat zitten en dan lassen, dan krijgt hij denk ik ook wel zijn ruimte.(die heeft ie namelijk zelf gemaakt:+)
 
zo moet het ook , anders weet je niet hoe het precies moet zitten.

en zorg ook dat de demperklem zo vast komt te zitten dat ie de demper op de zelfde plek laat zitten.
 
idd Melf, door het lassen is de demper een beetje scheef gaan zitten, waarbij de taipipe onder spanning komt te staan:rolleyes:, daarom scheurd ie.

Kei bedankt, ik denk dat ik de demper erop laat zitten en dan lassen, dan krijgt hij denk ik ook wel zijn ruimte.(die heeft ie namelijk zelf gemaakt:+)


zij ik ook niet dat de demper onder spanning gemonteert was, denk voortaan even naa voordat je gaat zeggen dat het niet klopt ;)
 
Back
Top