Uitlaat piaggio zip 4t aliexpress

Barriewest072

New Member
Ik heb een piaggio zip 4t en wil hem graag wat luider maken door een nieuwe uitlaat erop te zetten. Heb pas net de scooter en heb er jog niet heel veel verstand van. Ik zat een beetje online te kijken naar uitlaten op aliexpress heeft iemand eerder daar een uitlaat gekocht of weet iemand waar je dan op moet letten
 
Advertisement - register to remove this

Het is 100% af te raden. De uitlaat is niet gekeurd, dus sowieso al illegaal, maakt waarschijnlijk te veel lawaai (weet niet over welke uitlaat je t precies hebt), je raakt best veel vermogen kwijt en als je een nieuwe scooter hebt vervalt je garantie
 
das ook af te raden. veel te duur voor wat je krijgt. En je raakt nogsteeds vermogen kwijt.
Zou ik eerder een paar beun brommers kopen en daar de uitlaat van uitboren. Beleef je en stuk meer plezier mee dan n uitlaat van duizend euro
 
ligt er net aaan wat je mooi vind. Blijft namelijk een scooter met n cvt, dus gaat nooit echt mooi klinken. Mijn standaard agm ching chang chong brommer (die 300 euro goedkoper was dan zo'n uitlaat) klonk al een stuk beter. 1000 euro is echt te veel voor n uitlaat. Al helemaal omdat je er vermogen mee kwijt raakt
 
ligt er net aaan wat je mooi vind. Blijft namelijk een scooter met n cvt, dus gaat nooit echt mooi klinken. Mijn standaard agm ching chang chong brommer (die 300 euro goedkoper was dan zo'n uitlaat) klonk al een stuk beter. 1000 euro is echt te veel voor n uitlaat. Al helemaal omdat je er vermogen mee kwijt raakt
€650,- incl. de juiste bocht en ophanging.
Op mijn motor heb ik ook een set Laser Duo tech uitlaten, waren ook €700,- Het is maar net wat je er voor over hebt.
Alle beugeltjes, sierdopjes, handvaten en randjes van Zellioni of Malossi voegen voor sommigen ook niets toe.
Smaken verchillen.
 
€650,- incl. de juiste bocht en ophanging.
Op mijn motor heb ik ook een set Laser Duo tech uitlaten, waren ook €700,- Het is maar net wat je er voor over hebt.
Alle beugeltjes, sierdopjes, handvaten en randjes van Zellioni of Malossi voegen voor sommigen ook niets toe.
Smaken verchillen.
Laat ze maar lullen mensen weten niet wat ze zeggen of hoe ze een scooter moeten afstellen na het monteren van een nieuwe uitlaat. Vervolgens klagen dat een uitlaat zogenaamd minder vermogen levert terwijl ze zelf niet de moeite nemen het af te proberen te stellen.

Maargoed, laat alsjeblieft alle aliexpress rommel voor je scooter lekker daar in China op die rijstebreibrommer zitten want je hebt er niks aan. Niet goed gekeurd en kut kwaliteit
 
Back
Top