Uitlaat Op RVS voorbocht

sebastiaandh

New Member
Hallo ben ik weer over me uitlaat maar ben nu eindelijk op het punt aangekomen van het in elkaar zetten maar heb wat hulp nodig ik heb dus een zip met sfera blok 125cc (4 takt) alleen wil daar zon uitlaat op doen
1577917334002.png
maar vroeg me af hoe ik die aan elkaar kan maken met een RVS voorbocht ik zag op een paar fotos dat mensen het zo doen
1577917382361.png
maar bij de uitlaat die ik heb laten zien als eerst die ik erop wil zetten heeft dit deel niet (nummer 1 op foto) en vroeg me af hoe ik dat onderdeel (nummer 2 op foto) nou op die uitlaat kan krijgen die ik erop wil hebben zou ik dat moeten lassen of?
Naamloos.png
En als laatst vroeg ik me af waar ik die RVS voorbocht kan kopen die te zien is op de foto want de voorbocht die ik nu heb is niet hetzelfde en is ook niet voor een zip bedoelt

Bedankt en mvg
 
Advertisement - register to remove this

Neem aan dat die losse demper van een andere type scooter / motor komt?
Denk dat die RVS uitlaat bocht alleen voor de originele uitlaat is.. Aangezien deze daarop lijkt te passen.

Voor die demper heb je een hele andere uitlaat bocht voor nodig.. Zoiets wat ze gebruiken om een ackrapovic demper op een 50cc 4t piaggio scooter te maken.. En die bochten zijn custom gemaakt.. Dus wat jij wilt gaat niet lukken als je geen custom made bocht stuk hebt.
 
Waarom zou je een RVS bocht willen op een 4 takt?

Maarja, een RVS bocht kan je best op alle uitlaten laten maken. Maar elke RVS-bocht moet dan wel custom-made gemaakt worden. Dan moet je op dezelfde uitlaat een bevestigingpunt maken voor de RVS bocht, is dit het moeite waard??

Zal dan een M07-blok halen met de uitlaat die je op afbeelding 3 hebt laten zien.
Is een 2 takt blok die onder veel Piaggio Skippers en Gilera Runners zitten. (125cc)
 
ROEST VRIJ STAAL.. Als een uitlaat wel erg roest is het wel op het heetste punt van de uitlaat.. Dus de voorbocht.

Denk dat het een vervangings onderdeel is voor het originele.. Je kan wel een originele kopen, maar naar paar maanden weer hetzelfde probleem..
 
Back
Top