uitlaat ontstoppen met gootsteenontstopper?

jordyc

gilera dna!
Zoals de titel al zegt.. kan ik mijn uitlaat, waar volgens mij beetje troep in zit, ontstoppen met gootsteenontstopper?

Dit omdat ik op meerdere sites lees dat het wel kan en het beter werkt dan uitbranden..

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Zoals de titel al zegt.. kan ik mijn uitlaat, waar volgens mij beetje troep in zit, ontstoppen met gootsteenontstopper?

Dit omdat ik op meerdere sites lees dat het wel kan en het beter werkt dan uitbranden..

Alvast bedankt!

dat doet een vriend van mij ook om de 4 maanden ofzo!! maar het helpt wel
 
@John: volgens me vader beschadigd dat spul wat wij hebben dus wel je pvc leiding, maarja zal het dan gewoon er doorheen gieten.

@mikkerflikker: tjah, met al die beundingen die jij heb gedaan geloof ik je niet snel nee!
 
@John: volgens me vader beschadigd dat spul wat wij hebben dus wel je pvc leiding, maarja zal het dan gewoon er doorheen gieten.

@mikkerflikker: tjah, met al die beundingen die jij heb gedaan geloof ik je niet snel nee!

Als jij "gootsteen" (en die zijn van PVC) onstopper hebt, lijkt mij het een beetje een vreemd verhaal dat daar je gootsteen mee oplost.

het product is ontwikkeld om te onstoppen niet om het zooitje naar de klote te helpen. maar los daarvan. ik kan maar weinig goedjes bedenk die even een uitlaat op lossen ;)

Suc6
 
Als jij "gootsteen" (en die zijn van PVC) onstopper hebt, lijkt mij het een beetje een vreemd verhaal dat daar je gootsteen mee oplost.

het product is ontwikkeld om te onstoppen niet om het zooitje naar de klote te helpen. maar los daarvan. ik kan maar weinig goedjes bedenk die even een uitlaat op lossen ;)

Suc6
haha ik bedoelde ook niet oplossen, maar aantasten van binnen. Me vader vertelde me dat ie dat wat hij had niet erin zou gooien omdat ie bang was dat het zou gaan aantasten. Maarja dus ben vamiddag ff langs de praxis geweest en HG vloeibare ontstopper gehaald, stond op dat het ook door pvc kon dus dat klonk wel helemaal goed voor me uitlaat. Resultaat is ook wel goed!
 
sorry hoor,
maar als mij iemand dat zou zeggen zou ik het ook niet geloven.
eerlijk gezegt hoor ik het nu ook voor het eerst.

no hard feelings by the way.
naja.. kijk eerst liep de afvoer van de nieuwe wasmachine hier neit goed door omdat die nieuwe wasmachine een sterkere pomp had.. dus denken aan een beetje verstopte afvoerpijp misschien en de installeur toen gevraagd of er van die korrels door heen konden.. en die zei dus tegen me pa dat ie dat beter niet kon doen omdat dat de afvoerbuis aan zou tasten..

dus vandaar dat ik het niet zeker wist, en me vader daarin ook vertrouwde.. maarja inmiddels weet ik beter ;)
 
Mag ik vragen op welke sites etc... je dat zoal gelezen hebt ? ( ben er wel benieuwd naar )

Voor de rest kan je gootsteenontstopper prima gebruiken.

Heb het zelf ook al diverse malen gedaan.

Als je de uitlaat weer monteerd en je start de brommer , kan er wat rook uitkomen.

Dit is even in het begin ( restanten ontstopper ) , maar zal daarna afnemen

Dus schrik niet ! ;)
 
Back
Top