G Guillaume Well-Known Member 2 September 2001 #4 Wil je een gare MK verchroomde kopen? Ik heb er nog 1 liggen, 50 piek mag je 'm hebben. Rijdt gewoon nog wel goed voor op standaard cilinder, alleen het pijpje op demper zit er niet meer op. ( Ben ik verloren door m'n TP Due Plus
Wil je een gare MK verchroomde kopen? Ik heb er nog 1 liggen, 50 piek mag je 'm hebben. Rijdt gewoon nog wel goed voor op standaard cilinder, alleen het pijpje op demper zit er niet meer op. ( Ben ik verloren door m'n TP Due Plus
V V_BLADE Aaaahaaaj 18 September 2001 #8 Technigas Ik heb nog een mooie technigas liggen. Best nog wel een mooie. Noem maar een prijs. Eventuele verzend kosten zijn voor jou.
Technigas Ik heb nog een mooie technigas liggen. Best nog wel een mooie. Noem maar een prijs. Eventuele verzend kosten zijn voor jou.
D Dj_promo :) 18 September 2001 #9 toch niet nee dank je keb er nu een (check men profile) en die wil ik vervangen door iets goed.
V V_BLADE Aaaahaaaj 19 September 2001 #10 Ik ook Da wil ook juist!!!!!!! Dan hebben we het zelfde probleem...... Greetzzzzz