Uitlaat Metal opmaken

Silverforce

Aerox RULEZ
hey all,
zoals enkele weten heb ik voor 60 piek een metal kunnen kopen. Hij is zwart gespoten tegen roesten. Nu wil ik hem helemaal gaan op maken van de winter weeer een beetje zon orgenete las naden enzo je kent wel. Hoe kan ik dit het beste doen?

Gr SIlver
 
Advertisement - register to remove this

je moet zorgen dat de hele uitlaat blankgeschuurd is, dan ga je met een gasbrander de lasnaden verwarmen, dit is ff een beetje uitvinden hoe dat precies gaat, als het mislukt moet je het gewoon weer ff opnieuw blankschuren en opnieuw proberen. daarna moet je hem spuiten met hittebestendige blanke lak, de enige die ik kon vinden was van motip, eigelijk best wel troep maarja... achter op de bus staat dat je hem iets van een uur moet laten drogen en daarna weer verwarmen naar iets van 300 graden ofzo, als je dit niet doet word de lak meteen weer zacht als ie warm word. ik denk dat je dat wel goed bij moet houden want het is gewoon slechte lak...

greetz
 
1. koop GEEN chroomlak, het lijkt nog niet eens op chroom en het is niet weerbestendig en krasvast.
2. als je hem zilver wilt spuiten moet je wel hittebestendige lak hebben, anders brand je het zo eraf.
 
als je em chroom wil maken kun je em denk ik beter 'echt' laten verchromen..issie ook nog eens 100% weer bestendig enzo
gewoon ff scoot ofzo bellen en vragen naar een verchroom bedrijf

ik vind chroome uitlaten niet zo mooi dus ik zou gewoon mooie lasnaden maken...das veeeel phatter !!8) 8)
 
85 teller moet je makkelijk halen met een Metal... Op een Aerox is 95 teller ook haalbaar (ligt ook aan de teller, hoor steeds meer rare verhalen over extreem afwijkende tellers, naar boven en naar onder)...

85 km/u teller moet met een Quadra wel haalbaar zijn (hoewel Beta-teller weinig afwijken, dus schrik niet als er 75-80 staat)...

Er is vrijwel altijd een prestatieverschil tus A.C. en L.C....

Greetz.
 
Back
Top