uitlaat membraam

Hallo,

Ik ben de trotse eigenaar van een speedfight 3 4takt uit 2013.
Nou wil ik er graag een sportuitlaat onder zetten ( en ik heb deze ook al ).
Maar nu loop ik tegen een ding aan en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Als je kijkt nu op de originele uitlaabocht zie je een membraam uitlaat zie foto's.
Ik heb bij mijn sportuitlaat een nieuwe bocht gekregen waar deze dus niet op kan.
Nou is mijn vraag kan ik deze demonteren zonder dat er iets gebeurd of is hier een andere oplossing voor.Schermafbeelding 2022-09-27 105214.png

Groetjes jasperunnamed.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Dit is een sls systeem. Door vacuum van de uitlaatgassen zuicht deze lucht door het luchtfilter de uitlaat in. Daardoor verbranden de uitlaat gassen na waardoor er minder uitstoot is. Soort van budget catalysator.

Behalve als je de scooter door de keuring moet kan je deze er gewoon af laten.

Let er wel op dat je het gat in je luchtfilter dicht. Anders kan daardoor ongefilterde lucht je blok in komen
 
Dit is een sls systeem. Door vacuum van de uitlaatgassen zuicht deze lucht door het luchtfilter de uitlaat in. Daardoor verbranden de uitlaat gassen na waardoor er minder uitstoot is. Soort van budget catalysator.

Behalve als je de scooter door de keuring moet kan je deze er gewoon af laten.

Let er wel op dat je het gat in je luchtfilter dicht. Anders kan daardoor ongefilterde lucht je blok in komen
Hoe maak ik mijn luchtfilter dicht is daar een speciaal dingetje voor of?
 
Er zijn tientallen manieren hoe je dit kan doen. De makkelijkste is een knoop in de sls slang maken. Een wat nettere manier is bijv om een bout in het gat van het luchtfilter te draaien
 
Back
Top