Uitlaat maat

Advertisement - register to remove this

Die zal er niet zijn..tenminste niet vanuit de fabriek..waarom wil.je hem na maken? Denk dat je voor de moeite er net zo goed 1 kan kopen..of 1 zelf op maat maken
 
Ja ik wil er uiteindelijk ook een opmaat voor maken maar omdat ik nu geen zin heb om mijn timingen en alles op te meten wil ik eerst gewoon een goede uitlaat hebben in plaats van een gianelli nrx op een 70cc stage 6 racing. Dan wil ik ook nog een andere carburateur erop hebben en tegen die tijd wil ik een keer een opmaat maken. Dat die maten er niet zijn vanuit de fabriek lijkt me logisch maar misschien dat iemand zijn c16 opgemeten heeft. Op puchforum staan ook een aantal uitlaatontwerpen maarja daar heb ik natuurlijk niks aan. Ik dacht misschien dat er hier ook mensen zijn die hun uitlaat opmeten.
 
koop dan gewoon meteen een uitlaat die hierop goed presteerd , die zijn ten eerste betaalbaar , ten 2e gewoon goed..

voordat je een uitlaat maakt die zomaar beter presteerd ben je nog wel even bezig..

laat staan het gereedschap wat je er voor nodig bent..

wat is een "opmaat" ? :rolleyes:
 
Nou aangezien je voor 2 tientjes plaatstaal haald en daar een dag mee in de weer gaat is het niet duur om een zelf een uitlaat te maken. Uiteindelijk moet er wel een uitlaat berekend op de setup op komen. Maar ik wil nu eerst gewoon een goed uitlaatje waar ik een tijd mee kan rondrijden. Is er nu iemand die die maten heeft want dit soort reply's heb ik natuurlijk niks aan.
 
Nou aangezien je voor 2 tientjes plaatstaal haald en daar een dag mee in de weer gaat is het niet duur om een zelf een uitlaat te maken. Uiteindelijk moet er wel een uitlaat berekend op de setup op komen. Maar ik wil nu eerst gewoon een goed uitlaatje waar ik een tijd mee kan rondrijden. Is er nu iemand die die maten heeft want dit soort reply's heb ik natuurlijk niks aan.


8P Koop gewoon een joh
 
ik denk niet dat je die maten hier gaat krijgen ben ik bang ;).
Beter koop je gewoon een c16 loopt super lekekr op een s6 race.
Zelf ook tijdje mee rond gereden !
 
Back
Top