Davidfox New Member Yesterday at 21:03 #1 De uitlaat van mijn Peugeot Fox heeft een aardige scheur, de uitlaatbouten zitten ook helemaal vastgeroest. Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt, David
De uitlaat van mijn Peugeot Fox heeft een aardige scheur, de uitlaatbouten zitten ook helemaal vastgeroest. Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt, David
Raymen Zip @ 22.2 pk Yesterday at 21:48 #2 De cilinder van een fox heeft geen schroefdraad in de flens, maar moeren /plaatjes tussen de flens en koelribben. Je kan als je een beetje handig bent de bout op die plek doorslijpen met een dremel. De rest van de bout valt er dan zo uit. Upvote 0 Downvote
De cilinder van een fox heeft geen schroefdraad in de flens, maar moeren /plaatjes tussen de flens en koelribben. Je kan als je een beetje handig bent de bout op die plek doorslijpen met een dremel. De rest van de bout valt er dan zo uit.
W WEBRacing Well-Known Member Yesterday at 22:02 #3 Goed inspuiten met kruipolie... Echte kruipolie, geen wd40 oid. Dan laat je het een tijd staan. Zo lang mogelijk. Dan laat je hem goed warm lopen, en draai je voorzichtig de boel los. Upvote 0 Downvote
Goed inspuiten met kruipolie... Echte kruipolie, geen wd40 oid. Dan laat je het een tijd staan. Zo lang mogelijk. Dan laat je hem goed warm lopen, en draai je voorzichtig de boel los.
Brute-Force Black Bullet. 2.0 Yesterday at 22:48 #4 WEBRacing said: Goed inspuiten met kruipolie... Echte kruipolie, Dan laat je het een tijd staan. Click to expand... Dat zeg ik .... IMAL , tekoop bij Gamma! Attachments IMAL.png 79.8 KB · Views: 3 Upvote 0 Downvote
WEBRacing said: Goed inspuiten met kruipolie... Echte kruipolie, Dan laat je het een tijd staan. Click to expand... Dat zeg ik .... IMAL , tekoop bij Gamma!